Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزی من به همراه دو نفر از دوستان محضر آیت‌الله بهاءالدینی نشسته بودیم که طلبه‌ای وارد شد و آمد در کنار ایشان نشست، ایشان به یکباره موضوع صحبت را تغییر داد ... ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برخورد با اعضای خانواده بهترین معیار برای سنجش میزان رشد ایمانی و اخلاقی است، زیرا کسی که با خانواده با صداقت و محبت برخورد کند، خبر از رشد ایمانی و اخلاقی فرد می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره امام رضا(ع) به نقل از رسول گرامی اسلام(ص) فرمود: «أَحْسَنُ‏ النَّاسِ‏ إِیمَاناً أَحْسَنُهُمْ‏ خُلُقاً وَ أَلْطَفُهُمْ بِأَهْلِهِ وَ أَنَا أَلْطَفُکُمْ بِأَهْلِی؛ کسی که ایمانش برتر از دیگران است، اخلاقش نیکوتر و به خانواده‌اش مهربان‌تر است و من نسبت به خانواده خود، مهربان‌ترم.» (عیون اخبارالرضا: ج2، ص 38)

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله فرحزاد» کارشناس مسائل دینی در صفحه مجازی خود (ایتا) به بیان خاطره‌ای زیبا از مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی درباره ضرورت اخلاقی رفتار کردن در محیط خانه و در قبال همسر گفت:

روزی من به همراه دو نفر از دوستان محضر آیت‌الله بهاءالدینی نشسته بودیم که طلبه‌ای وارد شد و آمد در کنار ایشان نشست، ایشان به یکباره موضوع صحبت را تغییر داد و فرمود: «ما هم صدّامیم آقا» اما توان ما در ظلم به همسرمان است و بیشتر قدرت نداریم که به دیگران ظلم کنیم، نماز جماعت هم شرکت می‌کنیم اما ظلم هم می‌کنیم. آن طلبه بلند شد و گفت روی سخن ایشان با من است چون من با همسرم دعوا کردم و به اینجا آمدم.

طلّاب مجاهد تهرانی در میدان مبارزه با کرونا/ از تجهیز و تغسیل اموات تا رایزنی برای تخفیف اجاره‌بهای مستأجرانآموزه‌های مهم اسلام درباره نحوۀ رفتار در خانهپویش "سفرۀ مهربانی" راه‌اندازی شدقصص قرآن |خداوند چگونه موسای نبی را به مادرش بازگرداند؟

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان ماه شعبان خانواده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ماه شعبان خانواده ماه مبارک رمضان ماه شعبان خانواده آیت الله بهاءالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

(تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • واکنش جمیله علم الهدی به اخبار مربوط به برخورد بد با زنان در ایران
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند