Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان سربندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای دستوالعملها و بخشنامه ها به منظور پیشگیری و کنترل این بیماری و اولویت سلامت در جامعه، کلیه ۴۵  فروشگاه و نمایندگی های شرکت در سراسر کشور تعطیل و همچنین ترخیص اجناس مشتریان عمده نیز میسر نگردید و باعث عدم تحقق درآمدهای پیش بینی شده در این ایام پرفروش و فرآیند تامین و راه اندازی، گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کارخانجات نساجی بروجرد در ادامه اجرای طرحهای توسعه و نوسازی خود از زمان واگذاری به بخش خصوصی به منظور حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی حدود ۴۰۰ نفر، از سال ۹۶ اقدام به خریداری دستگاههایی برای خط ریسندگی پنبه ای ظریف برای پارچه های صادراتی و خط رنگ و چاپ عرض سه متر نمود.

مدیر نساجی بروجرد گفت: با توجه به شروع تحریمهای ظالمانه و افزایش نرخ ارز، افزایش هزینه های خرید دستگاههای طرح توسعه را به دنبال داشت و باعث صرف کلیه درآمدهای شرکت در این بخش گردید اما علی رغم همه فشارهای مالی، با برنامه ریزیهای انجام گرفته توسط هیات مدیره و تلاش جمعی همکاران و حمایتها و مساعدتهای مدیران و مسوولین استان و شهرستان شاهد افزایش تولید سالانه از ۱۱ به ۱۸ میلیون متر پارچه و نصب بیش از ۵۰ درصد ماشین آلات طرح توسعه و نوسازی در سال ۹۷ و ۹۸ بوده و با افزایش اشتغالزایی ۱۳۰ نفر در مرحله اول توسعه، به عنوان واحد برتر صنایع نساجی و پوشاک کشور در سال ۹۷ معرفی گردید.
سربندی افزود: سرویس و اورهال در کلیه واحدهای کارخانجات در پایان اسفند و فروردین ماه انجام گرفته و امیدواریم با یاری خداوند متعال و حمایت مدیران و مسوولین استان و شهرستان و بهبود شرایط بازار و تامین نقدینگی و مواد اولیه، فعالیت این شرکت در سال جهش تولید از سر گرفته خواهد شد و شاهد راه اندازی دوباره خطوط تولید و تکمیل و بهره برداری از طرحهای توسعه و اشتغالزایی در این واحد عظیم تولیدی و برند ملی ارزشمند ایران اسلامی باشیم.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات جدید برای افزایش فروش در بخش فروشگاهی راه اندازی ۲ فروشگاه جدید پارچه و کالای خواب در بروجرد و اهواز از ابتدای امسال می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کارخانجات نساجی بروجرد از ابتدای امسال به دلیل نبود سرمایه درگردش و کمبود مواد اولیه و نداشتن فروش کلیه ۹۵۰ کارگر خود را تعدیل و برای گرفتن بیمه بیکاری معرفی کرده است.

هم اکنون مدیران این شرکت در حال رایزنی با مسئولان استانی و کشوری برای گرفتن وام و سرمایه در گردش برای فعالیت دوباره و بازگشت به کار کارگران هستند.

برچسب‌ها بروجرد رونق تولید تولید داخلی کارخانه صنعت نساجی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد رونق تولید تولید داخلی کارخانه صنعت نساجی لرستان بروجرد رونق تولید تولید داخلی کارخانه صنعت نساجی لرستان نساجی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است