Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست که با حضور معاونان، مدیران ستادی، مدیران مناطق پنجگانه و روسای سازمانهای شهرداری رشت برگزار شد، ناصر حاج محمدی خواستار تهیه و تدوین برنامه منسجم برای شهرداری رشت در شرایط غیرعادی موجود، با لحاظ کردن استراژی مقابله با ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از بروز این بحران صحبت‌های خود را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین مقرر شد در اولین فرصت برنامه عملیاتی قابل اجرا برای عبور از بحران و شرایط سخت موجود به وسیله معاونت ها، مدیریت های ستادی، مدیران مناطق و روسای سازمان شهرداری رشت برای شرایط غیرعادی موجود حاکم بر کشور پس از انتشار و شیوع ویروس کرونا ارائه شود.

شهردار رشت سال ۱۳۹۹ را به دلیل حاکم بودن این شرایط نامتعارف و غیر عادی سالی سخت از نظر درآمدی برای شهرداری رشت توصیف کرد و خواستار آمادگی از همین ابتدای امسال و انطباق هرچه بیشتر برنامه ها با این شرایط غیرعادی شد، به طوری که لطمه‌ای به فعالیت‌ها، خدمات و اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف وارد نشود. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصادی و اجتماعی شهرداری ویروس شرایط شهرداری رشت شرایط غیرعادی شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه راه هوش مصنوعی و فناوری کوانتومی در حال تدوین است

دریافت 37 MB

علی اکبر صالحی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه هوش مصنوعی و فناوری کوانتومی، چهره قرن ۲۱ را در حال عوض کردن است، افزود: در انتهای قرن با ظهور این فناوری، جهان وضعیت دیگری خواهد داشت.

وی بر لزوم تجهیز نیروهای مسلح، دریایی و صنایع و غیره به فناوری نوین تاکید کرد و افزود: اگر به این حوزه ورود پیدا نکنیم دچار مسائل امنیتی می‌شویم و برای اینکه جایگاه خود را در جهان حفظ کنیم باید تحولات علمی و فناوری را در جهان رصد کنیم.

صالحی با تاکید بر این که علم سبب قدرت می‌شود، گفت: در فرهنگستان علوم اتاق‌های فکر متعدی داریم و آن را به سیاست نامه‌ای برای ابلاغ توسط رئیس جمهور پیشنهاد می‌شود.

قائم مقام فرهنگستان علوم کشور گفت: در اتاق فکر هوش مصنوعی اولین نتیجه را به رئیس جمهور منعکس کردیم و سیاست نامه هوش مصنوعی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال تدوین است.

کد خبر 6100471

دیگر خبرها

  • نقشه راه هوش مصنوعی و فناوری کوانتومی در حال تدوین است
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود