Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار اصفهان از توزیع برنج و شکر از طریق سامانه الکترونیکی رهتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توزیع کالاهایی مانند برنج و شکر که از طریق ارز ۴۲۰۰ تومانی تنظیم شده، از طریق سامانه رهتاب در اصفهان توزیع می شود.

 سید حسن قاضی عسکر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: تغییر دیدگاه‌های سنتی توزیع و حرکت به سمت توزیع الکترونیکی، زمینه ایجاد شفافیت بیشتر و جلوگیری از فساد را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا سامانه رهتاب (راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار)، امکان رصد کلیه مراحل توزیع را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم اقلامی که با قیمت ارز دولتی تهیه می‌شود به قیمت ارز آزاد توزیع شود و از این طریق اجحافی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت سلامت و نظارت بهتر بر روند توزیع، شکر در قالب بسته بندی‌های یک کیلوگرمی آماده و از توزیع فله ای ممانعت خواهد شد.

قاضی عسکر اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه تامین گوشت قرمز و مرغ مشکل خاصی وجود ندارد و باید توصیه کرد که مردم بیشتر این اقلام را تهیه کنند.

وی با اشاره به گرانی برخی حبوبات، اظهار کرد: کارگروهی در این زمینه، علل این گرانی را بررسی و در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار استان، علل و راهکارهای تعدیل قیمت این‌محصولات را ارائه و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص میوه، گفت: سیب و پرتقال به قیمت شب عید هنوز تمام نشده است و در فروشگاههای کوثر کماکان در حال توزیع است.

وی در خصوص قیمت گذاری و نحوه توزیع برخی محصولات ویژه ماه رمضان مانند قیمت حلیم عدس، زولبیا و بامیه و آش، گفت: قرار شد اتاق اصناف اصفهان، این اجناس را پس از بررسی قیمت سایر استان ها و کلان شهرها و به صورت عادلانه قیمت گذاری کند.

قاضی عسکر گفت: همچنین مصوب شد زمان توزیع بیرون بر آش و حلیم در روزهای ماه رمضان به منطور جلوگیری از ازدحام و صف های طولانی در شرایط کرنایی از ساعت ۱۳ باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تنظیم بازار رمضان گرانی اخیر گرانی اجناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان