Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج ناصری‌ مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روند پرداخت مطالبات زعفران‌کاران خراسان رضوی نگران‌کننده نیست افزود: طی هفته جاری یا هفته آینده مبلغ قابل توجهی از مطالبات باقیمانده زعفران‌کاران استان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون حدود نیمی از مطالبات زعفرانکاران پرداخت شده و با تمامی کشاورزانی که ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلوگرم زعفران به این سازمان تحویل داده‌اند تسویه حساب شده است در حالی که طی مدت مشابه سال ۹۶ (آخرین سالی که خرید حمایتی زعفران انجام شد) ۳۰ درصد مطالبات زعفرانکاران پرداخت شده بود. 

وی گفت: کل طلب زعفرانکاران این استان ۶ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون سه هزار میلیارد ریال و معادل ۴۶ درصد آن پرداخت شده است.

در مجموع ۹ هزار و ۵۰۴ نفر از کشاورزان خراسان رضوی محصول تولیدی خود را در قالب طرح خرید حمایتی زعفران تحویل مراکز خرید دادند که تاکنون با ۲ هزار و ۹۳۹ نفر آنان تسویه حساب شده است.

از هشت آبان تا ۳۰ آذر ماه پارسال ۶۸ تن و ۸۲۵ کیلو گرم محصول زعفران تولیدی کشاورزان در خراسان رضوی خریداری شد که هم اکنون در چهار انبار ویژه استان نگهداری می‌شود.

در این راستا ۱۸ مرکز خرید حمایتی زعفران در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی فعال شد تا محصول کشاورزان این استان را به طور حمایتی خریداری کند. 

خرید حمایتی زعفران در قالب چهار نوع محصول شامل زعفران نگین، شبه‌ نگین، پوشال درجه یک و پوشال معمولی سطح‌ بندی شد که بر این اساس هر کیلو گرم نگین زعفران به قیمت ۱۰۵ میلیون ریال، شبه‌ نگین ۹۵ میلیون ریال، پوشال درجه یک ۹۰ میلیون ریال و پوشال معمولی ۸۲ میلیون ریال از کشاورزان خریداری شد.

پارسال ۹۰ هزار هکتار از مزارع خراسان رضوی به کشت زعفران اختصاص یافته بود که حجم محصول برداشت شده از این سطح معادل ۳۲۰ تن اعلام شده است.

۱۲۹ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی خراسان رضوی در حوزه تولید زعفران فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش کشاورزی خراسان رضوی زعفران مطالبات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مطالبات زعفران خرید حمایتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند