Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:28:28 GMT

نشست مشکوک ۱+۲ در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۴۰۷

نشست مشکوک ۱+۲ در خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال

در روزهایی که فوتبال ایران نیاز به آرامش و ثبات دارد جلساتی در خارج از فدراسیون برگزار می‌شود که ردپای برخی افراد حاضر در فدراسیون در آن دیده می‌شود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون فوتبال این روزها درگیر تدوین و اصلاح اساسنامه است، باز هم شاهد تحرکات خاصی از سوی برخی افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر آنچه بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد، حرکت در مسیر اصلاح اساسنامه و برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون فوتبال است، اما ظاهراً هنوز هم عده‌‌ای نمی‌خواهند کار در این مسیر پیش برود.

چهارشنبه هفته گذشته دو عضو کنونی فدراسیون فوتبال به همراه یک فردی که تا چندی پیش در این فدراسیون مسئولیت داشت در محلی خارج از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال جلسه‌ای را برگزار کردند.

رفت و آمد مشکوک عضو پیشین فدراسیون فوتبال به فدراسیون/ تلاش و فشار برای بازگشت؟

 

نفس برگزاری جلسه ایرادی ندارد، اما اصولاً اگر جلسه‌ای در مورد مسائل کاری باشد یا اینکه موضوع مشکوکی در آن وجود نداشته باشد در محل فدراسیون یا مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و حال سؤال این است که پای چه مسائلی در میان بوده که یک عضو برکنار شده به همراه دو نفری که احساس برکناری می‌کنند خارج از محل فدراسیون آن هم در این شرایط حساس جلسه گذاشته‌اند؟ اگر واقعاً مشکلی وجود نداشت و ریگی به کفش‌شان نیست می‌توانستند در محل فدراسیون جلسه بگذارند، نه در محل برگزاری جلسات مشکوک.

امید است در این مقطع سخت همه اهالی فوتبال دست به دست یکدیگر داده تا به سلامت از این برهه عبور کنیم و فدراسیون فوتبال به ثبات برسد.

R39383/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری