Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری خود اعلام کرد: طرح های ویژه ای برای نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان آغاز شده است. نظارت بر قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی درباره خریدهای اینترنتی نیز گفت: این روزها بیشتر خریدهای مردم به سمت خریدهای اینترنتی سوق داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم حقوق مصرف کننده از سوی فروشگاه اینترنتی رعایت نمی شود. به طور مثال یکی از فروشگاههای معتبر اینترنتی پس از اخذ مبلغ 1 میلیون و 800 هزار تومان بعد از  14 روز از ثبت سفارش کالا اعلام کرده است این کالا در انبار این فروشگاه موجود نیست در حالی که قبلا اعلام کرده بود این کالا موجود است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تاکیدکرد: از مردم می خواهیم از فروشگاههای معتبر اینترنتی خرید کنند و پرداخت بعد از رویت کالا باشد. شرکت های توزیع کننده، تامین کننده موظف به مرجوع کردن کالاهایی هستند که برای شما می فرستند. این شرکت ها موظفند کالا را با هزینه خود پس بگیرند همچنین دقت داشته باشید که مصداق واقعی این واحد صنفی را در فضای واقعی وجود داشته باشد تا در بحث خریدهای اینترنتی به مشکل مواجه نشوید.

رایگانی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از سال 1396 درگیر پرونده های ارزی است. در روزهای گذشته اظهارنظرهایی در خصوص ارزهای دولتی شده است که بخشی از این اظهارنظرها ناشی از بی اطلاعی بوده است. براساس ماده 10 و 11 تعزیرات حکومتی تکلیف و نحوه رسیدگی به پرونده های ارزی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار داده شده است. در همین زمینه کمیته ای شکل گرفته که روند بررسی به این پرونده ها به صورت هفتگی رصد می شود.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای