Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر بازی‌ها انجام شود ما تعهداتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و آنها هم به تعهداتشان پایبند هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق درودگر در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده ویلموتس و بدهی به شرکت شستا اظهار داشت: از پرونده ویلموتس بی‌خبر هستم. در مورد پرونده شستا هر چه که ستاد تحریم تصویب کرده است همان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای جهانگیری یک نامه به ستاد تحریم نوشتند و قرار است همان اجرا شود. شرکت شستا 68 شرکت دارد که با شروع مسابقات در زمینه تبلیغاتی به نفعشان می‌شود.

وی در خصوص اصلاحات اساسنامه گفت: از این موضوع بی‌خبر هستم.

درودگر در خصوص قراردادهای فدراسیون فوتبال و مشکلات لغو مسابقات عنوان کرد: قراردادها طبق بازی‌ها است و اگر بازی‌ها انجام شود ما تعهداتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و آنها هم به تعهداتشان پایبند هستند. اگر بازی‌ها انجام نشود به اندازه بازی‌هایی که انجام نشود تسویه حساب می‌کنیم.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص هماهنگی‌هایش با نبی تأکید کرد: از روزی که به این سمت منصوب شدند زحمت می‌کشند و کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهند و همه با او هماهنگ هستند.

وی در خصوص قرارداد اسکوچیچ تصریح کرد: او باید در مسابقات مقدماتی تیم ملی را هدایت کند و در این قرارداد حوزه‌های اختیاری اش نوشته شده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ورزشی جهانگیری تحریم فدراسیون فوتبال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم