Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:18:23 GMT

عربستان، نیوکاسل را قدرتی جهانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۰۴۷

عربستان، نیوکاسل را قدرتی جهانی می‌کند

دیلی‌میل در گزارشی می‌گوید عربستان سعودی قصد دارد با خرید 300 میلیون پوندی نیوکاسل این تیم را به قدرتی جهانی در فوتبال باشگاهی تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در گزارشی درباره شایعات مربوط به خرید باشگاه نیوکاسل توسط عربستان سعودی می‌گوید این انتقال به زودی انجام خواهد شد و یاسر الرمیان، رئیس عربستانی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق سعودی به زودی ریاست این باشگاه انگلیس را به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از آنکه عملیات خرید باشگاه نیوکاسل از مالک فعلی‌اش مایک اشلی انجام شود، یاسر الرمیان که در حال حاضر ریاست صندوق سعودی را به عهده دارد، به عنوان رئیس باشگاه معرفی خواهد شد. الرمیان به عنوان رئیس شرکت نفت آرامکو یکی از قدرتمندترین مردان عربستان است. او ریاست صندوق سرمایه‌گذاری عام این کشور را هم به عهده دارد.

 

 

به گزارش دیلی‌میل الرمیان حالا باید رزومه و مشخصات خود را برای سازمان لیگ برتر انگلیس ارسال کند تا صلاحیت او برای تصدی ریاست یک باشگاه لیگ برتری مورد تایید قرار بگیرد.

 

از این گذشته دریافت تاییدیه از هیات مدیره باشگاه نیوکاسل چند هفته زمان خواهد برد. کنسرسیوم سعودی که پیشنهاد خرید یوونتوس را مطرح کرده یک سند 350 صفحه‌ای حاوی برنامه‌های مالی خود برای باشگاه را در اختیار هیات‌مدیره قرار داده است.

 

 

دیلی‌میل می‌گوید در این سند 350 صفحه‌ای، طرف سعودی اعلام کرد که قصد دارد با تزریق میلیونها دلار سرمایه به باشگاه یوونتوس، این باشگاه انگلیسی را به تیمی با توانایی رقابت با بزرگترین تیمهای لیگ قهرمانان تبدیل کند. صندوق سعودی قصد دارد در چند دوره سه ساله سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در نیوکاسل انجام داده و این تیم را به قدرتی جهانی تبدیل کند.

 

نیوکاسل عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل عربستان دیلی میل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان