Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، برنامه های پیشنهادی ماه مبارک رمضان ویژه مساجد را در قالب یک بسته تنظیم و برای اجرا به کانون های فرهنگی هنری مساجد ابلاغ کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، برنامه های پیشنهادی ماه مبارک رمضان ویژه مساجد را در قالب یک بسته تنظیم و برای اجرا به کانون های فرهنگی هنری مساجد ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم تجمع در مساجد، یکی از برنامه های پیشنهادی، برگزاری اجتماع مجازی است.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای این برنامه، هر یک از کانون ها می توانند کانالی در فضای مجازی با عنوان مسجد مجازی راه اندازی و اهالی محله را در این کانال عضو کنند و در راستای اطلاع رسانی، اجرا و انعکاس برنامه ها و محتوای آموزشی در این کانال فعالیت کنند.

خوبی زاده در خصوص محتوای آموزشی کانال مسجد مجازی، اظهار کرد: شرح ادعیه ماه مبارک رمضان به صورت مختصر و روزانه، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، آموزش قرائت قرآن کریم، بیان تفسیر کوتاه توسط امام جماعت، معرفی کتاب و برگزاری مسابقات قرآنی از برنامه های این کانال می باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی شناسایی نیازمند محله و پخت و توزیع افطاری و سحر در بین این خانوارها با رعایت نکات بهداشتی است.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد شده که روزه اولی های محله را شناسایی کرده و با ارسال هدیه و بسته فرهنگی درب منازل، آنها را نسبت به انجام واجبات دینی تشویق و ترغیب کرد.

خوبی زاده ابراز کرد: از دیگر برنامه های ماه رمضان ویژه کانون های مساجد، شناسایی افراد آبرومندی است که به واسطه شیوع بیماری کرونا مشاغل آنها آسیب دیده و با جلب کمک های خیرین از آنها حمایت مالی شود.

وی افزود: فعالین مسجدی می توانند در پویش خانه های نورانی شرکت کرده و هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نیز مولودی و سرود به صورت زنده اجرا کنند.

خوبی زاده یادآور شد: قصد داریم همچون سال های گذشته، با سازمان انتقال خون و کمیته امداد خمینی برای برگزاری طرح های اهداء خون و اکرام ایتام هماهنگی کرده تا نام نویسی و نوبت دهی متقاضیان با رعایت نکات بهداشتی توسط متولیان مسجد انجام شود بنابراین کانون های مساجد می توانند در این خصوص نیز برنامه ریزی کنند

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های ماه رمضان ویژه مساجد کرونا ماه رمضان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برنامه های پیشنهادی ماه مبارک رمضان خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور