Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولیدی دانش بنیان استیم پاور در راستای کمک به مبارزه با انتشار ویروس کرونا به تولید تونل ضدعفونی کننده دست یافته است. این تونل یا گیت ضدعفونی کننده میتواند در ورودی اماکن مختلف از ادارات و کارخانجات گرفته تا بانکها و فروشگاه ها و حتی منازل و آپارتمان ها نصب شود و افراد را در حین ورود و خروج از این گیت، از انواع آلودگی ها خصوصا ویروسها از جمله ویروس کرونا ضدعفونی کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیت ضدعفونی کننده استیم پاور

این تونل ضدعفونی کننده به طوری طراحی شده است که تمامی اندام فرد را از سر تا پا مورد مه‌پاشی مواد ضدعفونی کننده قرار میدهد و محفظه ای مخصوص برای ضدعفونی کردن دستها نیز در آن تعبیه شده است. این تونل ضدعفونی کننده به محض نزدیک شدن فرد به این گیت ضدعفونی کننده،  با توجه به سنسورهای نصب شده در آن حضور فرد را تشخیص میدهد و با ۱۶ نازل از زوایای مختلف شروع به پاشیدن مواد ضدعفونی کننده روی تمامی بدن فرد میکند، سپس فرد در اواسط تونل دستهای خود را به مدت سه ثانیه در محفظه مخصوص ویروس کشی از دست قرار میدهد و با استریل شدن دست به دلیل پاشیدن مواد ضد عفونی کننده، فرد از تونل خارج میشود. این محصول میتواند نقش شایانی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته باشد و امنیتی قابل ملاحظه برای کارکنان ادارات و صنایع مختلف و نیز ساکنین آپارتمانها و ساختمانها به همراه آورد.

 

ژنراتور ازن برای تامین مواد ضدعفونی کننده تونل

ازن یک اکسیدکننده و و یروس کش بسیار قوی است که مصارف زیادی در راستای ویروس کشی و گندزدایی دارد که در مصارف خانگی و صنعتی از آن استفاده میشود و برای تصفیه آب و تصفیه هوا استفاده میشود و قدرت گند زدایی بالایی دارد.برخی از کاربردهای ازن در ضدعفونی کردن و گندزدایی عبارتند از:

گندزدایی، ضدعفونی و تصفیه منابع آب آشامیدنی ضدعفونی و تصفیه آب شرب شهری و روستایی تصفیه پساب های انسانی و شهری و صنعتی کنترل بو در تصفیه خانه های عمومی فاضلاب گندزدایی و ضدعفونی آب استخرهای شنا ...

 

با استفاده از ژنراتور ازن در کنار تونل ضدعفونی کننده استیم پاور که به آن مجهز است، میتوان از هزینه گزاف مواد ضدعفونی کننده در شرایط کنونی که قیمت الکل نیز چندین برابر شده است صرفه جویی کرد.

تاییدیه فنی تونل ضدعفونی کننده استیم پاور

این محصول توانسته است با حفظ استانداردها و کیفیت بالای خود در تولید، تاییدیه فنی مرکز نوآوری شهری تهران (تینو) را به لحاظ فنی، عملکرد، کارایی و رعایت استانداردهای لازم جلب کند و مورد تایید بخش فنی مرکز نوآوری و فناوری های هوشمند شهری (تینو) می باشد.

مشتریان فعلی تونل ضدعفونی کننده استیم پاور

در حال حاضر بیمارستان ضیائیان، شعبه مرکزی بانک گردشگری، شهرداری منطقه 4 تهران، برخی شعب سازمان تامین اجتماعی تهران و شرکت پالایش نفت جی، شرکت ایساکو و برخی آزمایشگاه‌های پزشکی مستقر در تهران از این محصول برای ضدعفونی کردن افراد در حین ورود و خروج از اماکن و ادارات خود استفاده کرده اند و به گفته مدیر عامل این شرکت، مشتریان استیم پاور از سازمانها و ادارات مختلف با سرعت بسیار بالایی در حال افزایش است. مدیر عامل شرکت استیم پاور افزود: با توجه به درخواست بالای مردم عزیزمان برای سفارش این دستگاه، اولویت ما در تولید و تحویل این دستگاه با سازمانهای بخش بهداشت و درمان است و فرآیند تولید و تحویل این دستگاه در کمترین زمان با حفظ اولویت بخش درمان انجام میشود. این دستگاه با وجود حجم کم و ابعاد مناسب خود، از توان و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده است این دستگاه هم پاسخگوی نیاز افراد عادی در ورودی آپارتمان ها باشد، و هم پاسخگوی نیاز افراد در مقیاس صنعتی.

ویژگی های تونل ضد عفونی کننده استیم پاور

از امکانات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ضدعفونی کردن کامل فرد از انواع ویروسها و آلودگیها امکان استفاده از انواع مواد ضدعفونی کننده طبق خواست مشتری پاشش مواد ضدعفونی کننده از زوایای مختلف کاملا اتوماتیک مصرف بهینه مواد ضدعفونی کننده محفظه مخصوص ضدعفونی کردن دست ها مناسب جهت عبور سریع عابران از تونل اجرا و راه اندازی سریع مه‌پاشی با سرعت بالا 16 نازل مه پاشی تعبیه شده برای پوشش دادن کل سطوح خارجی فرد

 

این آخرین نوآوری شرکت استیم پاور در حوزه محصولات صنعتی در حوزه نظافت است. پیش از تولید تونل ضد عفونی کننده، آخرین محصول استیم پاور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا، بخارشوی صنعتی پرتابل دولیتری بود که میتوان از آن برای نابودی کرونا روی تمامی سطوح (قابل استفاده در منزل و ادارات و کارخانجات) استفاده کرد. این دستگاه بخارشوی صنعتی در تمام صنایع که نیاز به نظافت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله هتل، رستوران، مترو، بیمارستان، کارواش، جایگاه سوخت، هواپیما، کارخانجات، ساختمان، مرکز خرید، پارکینگ ها.

 

انتهای پیام/