Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سردار عبدالله حسنی اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان شاهرود در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و همچنین سیاست های راهبردی ناجا در حوزه قاچاق کالا و ارز به اجرای طرح ایست و کنترل در محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه پلیس هنگام پایش خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید نوری یک دستگاه کامیون را متوقف کرد، افزود: در بررسی‌های نهایی توسط ماموران ۶ تن تخمه آفتابگردان  قاچاق از این خودرو کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسنی با اشاره به اینکه راننده کامیون از ارائه هرگونه مدرک یا سند قانونی امتناع کرد، اظهار کرد: این محموله به مقصد پایتخت در حرکت بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی تخمه های کشف شده بنابه نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خواند و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آسایش جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 از آغاز سال جدید صدها قلم انواع کالای بهداشتی و سلامت محور به ارزش هفت میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود کشف شد.

کد خبر 502753 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی قاچاق - قاچاقچی استان سمنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی قاچاق قاچاقچی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد