Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد نیکبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کیت تکنیکی ساده بوده و می‌تواند در زمان کمتر از پنج دقیقه متانول را در نمونه مورد نظر شناسایی کند.

وی تاکید کرد: متانول مایع نوعی الکل بوده و برای مصارف صنعتی تولید می‌شود که اگرچه با داشتن خاصیت ضدعفونی و پاک کنندگی شناخته می‌شود اما علاوه بر ضعیف‌تر بودن قابلیت آن در مقابل اتانول برای انسان بسیار سمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این رو تمامی مواد الکلی که به صورت مستقیم در تماس با پوست، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارش انسان هستند باید عاری از متانول باشند و کیت حاضر در تشخیص متانول در مایعات کمک می‌کند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: این واحد دانش بنیان توانایی تولید ۶ هزار کیت در ماه را دارد و در صورت تامین اعتبار قادر است این ظرفیت را تا سه برابر قابل افزایش دهد.

نیکبخت افزود: هر بسته بندی ۱۰ تستی این ۷۵ هزار تومان قیمت دارد و در حال حاضر برای ۱۲ استان کشور کیت نمونه آن ارسال شده تا ثبت سفارش آن صورت گیرد.

 شرکت نوند سلامت از از سال ۱۳۹۴  فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۶ در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی فناوری نانو پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فناوری نانو پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فناوری نانو پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول