Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ۳۱ فروردین ماه، شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد ۲.۵ درصدی مواجه شدند. شاخص کل نیز 21242 واحد افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نماد (شستا) طی امروز و در سومین روز معاملاتی خود از بدو ورود به بورس، در دقایقی شاهد تشکیل صف یک میلیارد ریالی بود. قیمت پایانی این سهم طی معاملات روز جاری با پر کردن سقف ۵ درصدی خود، ۹۳۳۳ ریال رقم خورد و ارزش بازاری حدود ۷۲۶ هزار میلیارد ریال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۵۴۸ هزار نوبت معاملاتی، ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

 بنابر آمار موجود، امروز ۳۱ فروردین ماه، شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد ۲.۵ درصدی مواجه شدند. به طوری که شاخص کل با ۲۱۲۴۲ واحد رشد معادل ۳.۱۸ درصد به ۶۹۰ هزار و ۱۴۷ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۵۶۵۹ واحد افزایش معادل ۳.۱۸ درصد به ۱۸۳ هزار و ۸۸۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۴۵۸۵ واحد افزایش معادل۱.۹۶ درصد به ۲۳۸ هزار و ۱۱۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۰۴۸ واحد افزایش معادل ۱.۹۶ درصد به ۱۵۸ هزار و ۳۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۲۰۵۵ واحد افزایش معادل ۲.۵۸ درصد به ۸۷۷ هزار و ۵۸ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۱۱۳ واحد افزایش معادل ۳.۴۳ درصد به ۴۸۶ هزار ۳۰۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۰۵۷۱ واحد رشد معادل ۲.۸۳ درصد، به یک هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

همچنین طی امروز نمادهای «فارس با ۲۹۷۸ واحد، فولاد با ۱۳۹۵ واحد، وپارس با ۱۳۰۶ واحد، فملی با ۹۷۶ واحد، کگل با ۸۳۲ واحد، تاپیکو با ۶۵۲ واحد و کچاد با ۶۳۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

براساس این گزارش، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه‌ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع « بانک ها  با ۲۱۰ واحد صعود معادل ۶.۴۹ درصد به ۳ هزار و ۴۵۸ واحد، محصولات چوبی با ۳۰۰۲۳ واحد افزایش معادل ۴.۶۵ درصد به ۶۷۶ هزار ۳۷۵ واحد، مالی ۳۸۲۲۳ واحد رشد معادل ۴.۳۵ درصد به ۹۱۶ هزار و ۳۲۵ واحد، لاستیک ۱۰۰۴۰ واحد افزایش معادل ۴.۳۳ درصد به ۲۴۱ هزار و ۷۱۱ واحد، فرآورده های نفتی با ۷۲۲۵۹ واحد رشد، معادل ۴.۲۳ درصد به یک هزار و ۷۸۰ واحد، شیمیایی با ۱۶۱۴ واحد رشد معادل ۴.۱۵ درصد به ۴۰ هزار و ۵۵۰ واحد، وسایل ارتباطی با (۱۹۶۵) واحد افت معادل (۴.۶۸) درصد به ۴۰ هزار و ۲۷ واحد» رسید.

بیشترین افزایش قیمت‌ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «وپارس، فارس، پکرمان، سفارس، شوینده، ملت و شفن» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «لپارس، غشهد، بورس، شکلر، کالا، کهمدا و سفانو» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

انتهای پیام/4141

منبع: آنا

کلیدواژه: بورس سهام شاخص کل واحد افزایش معادل واحد رشد معادل شاخص کل معادل ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۷.۸۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲,۲۲۵.۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748298

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد