Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:14:00 GMT

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۴۲۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان برگزار شد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی غیاثی مدیرکل امور هماهنگی استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسمی معاون استاندار اصفهان، معاونان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مسئولان مربوطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کیفی بوده است، اظهار داشت: آمار و ارقام فعالیت‌های فرهنگی نشان می‌دهد که رشد فزاینده‌ای در تعداد سالن‌های سینما، نشر و کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، مطبوعات، بازی‌های رایانه‌ای رخ داده که در سازمان‌های تابعه نیز رشد خوبی در چند سال گذشته انجام شده است.

حرکت وزارت ارشاد از تصدی‌گری به سمت حمایت و سیاست‌گذاری

علی‌اصغر کاراندیش در ادامه افزود: هدف ما این است که از تصدی‌گری به سمت حمایت و سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی حرکت کنیم که در این مدت نیز بخش اقتصاد فرهنگ و هنر بیش از پیش فعال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی که سبب بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور شده، گفت: باید از دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح استان حمایت کرد و امیدواریم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بتواند همچون گذشته منشا خدمات ارزشمند باشد.

کاراندیش خاطرنشان کرد: اصفهان سابقه دیرینه فرهنگی هنری در کشور داشته، بنابراین مدیرکلی را برای این استان معرفی کردیم که سابقه و توان مدیریتی بالایی داشته باشد.

صمیمیت و رفاقت لازمه کار فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: نزدیک به 2 سال و نیم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در خدمت اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان بودم و سعی شد اقدامات مختلفی صورت گیرد.

ادامه اعتراض صنوف سینمایی به ماجرای عیدی/ نامه نگاری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیمدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد1500 برنامه فرهنگی و هنری در فضای مجازی تهیه‌ شده است

وی با اشاره به اینکه سطح فرهنگ استان اصفهان را بسیار بالاست، تصریح کرد: یکی از لوازم کار فرهنگی وجود صمیمت و رفاقت بین متولیان فرهنگ و هنر استان اصفهان است و در این مدت با ساماندهی نیروی انسانی و افتتاح و بهره برداری ساختمان اداره کل، تلاش شد تا این امر به ثمر برسد.

قدر خدمت در اصفهان را می‌شناسم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: قدر خدمت در اصفهان را می‌شناسم و با وجود پیشنهادات مختلف کاری فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر این استان را با افتخار انتخاب کردم و این استان را به حق به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی می‌شناسم.

سید سعید سرابی افزود: امیدوارم در مدت حضور در اصفهان خدمات فرهنگی هنری در خور استان با همراهی همکاران اداره کل و ادارات شهرستان‌ها و سایر مجموعه‌های فرهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام/169/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود