Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@10:03:15 GMT

طلافروشی‌ها و بازار طلا از فردا باز خواهند شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۴۶۳

آفتاب‌‌نیوز :

اتحادیه طلا و جواهر در هفته گذشته، عدم بازگشایی بازار طلای تهران، پاساژها و مجتمع های طلا و جواهر در سطح شهر تهران را با توجه به دستور فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا تا تدوین ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص از سوی وزارت بهداشت را اعلام کرد. بنابراین فعالیت این صنف به واحدهای طلافروشی در سطح خیابان‌ها محدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به اعلام اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای که فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف از فردا (اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شوند؛ محمد کشتی‌آرای- نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران- نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از بازگشایی بازار طلا تهران، پاساژهای طلافروشی و واحدهای مستقر در بازارهای مسقف از فردا خبر داد و گفت: براساس اطلاعیه عامی که امروز (یکشنبه) اتاق اصناف ایران صادر کرده است، ما نیز اطلاعیه آغاز به کار را برای افراد صنفی خود ارسال کرده‌ایم.

وی افزود: باتوجه به این دستورالعمل عام اصناف، طلافروشی‌ها مستقر در پاساژها، بازار طلا تهران و پاسازهای طلافروشی هم از فردا، یکم اردیبهشت ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به بازگشایی واحدهای خود هستند. فردا همراه با پاساژها، مغازه‌ها و واحدهای صنفی طلافروشی ‌ها هم باز خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طلا طلافروشی بازار طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا بارانی است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • تهران تا فردا بارانی است
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش