Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@14:13:01 GMT

کاهش30درصدی تولیدشیرینی‌وشکلات

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۶۴۸

بر اساس این گزارش در اسفند ماه تقاضای آجیل و خشکبار و شیرینی و شکلات به ترتیب ۸۰ و ۷۰ درصد کمتر شده بود. ناطقان: دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از کاهش ۳۰ درصدی تولید شیرینی و شکلات بسته‌بندی در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

جمشید مغازه‌ای با بیان اینکه احتمال آلوده بودن شیرینی و شکلات بسته بندی به ویروس کرونا وجود ندارد، ‌ اظهار کرد: بخش اعظمی از ماشین‌آلات تولید شیرینی و شکلات بسته بندی اتوماتیک است و در محیط سرپوشیده تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کارخانجات تولیدی بعد از ۱۶ فروردین با رعایت نکات بهداشتی، ‌کنترل و ضدعفونی کارخانجات و اتخاذ تمهیدات لازم شروع به فعالیت کردند، از کاهش تقاضای شیرینی و شکلات خبر داد.

به گفته دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات کارخانجات این بخش ظرفیت تولیدشان را ۳۰ درصد کاهش دادند که علت این کاهش علاوه بر کاهش مصرف، ‌ تحت تاثیر تعطیلی واحدها در نوروز و رعایت شرایط شیوع ویروس کرونا هم بوده است.

 ‌ شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، باعث شده فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران دچار آسیب‌های جدی شوند؛ به‌طوری‌که براساس گزارش دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صمت در روزهای پایانی سال گذشته بخش‌های مختلف اقتصادی بین ۳۵ تا ۱۰۰ درصد کاهش تقاضا داشتند و بیشترین آسیب هم مربوط به خدمات گردشگری و باشگاه‌های ورزشی بوده که تقاضای آن‌ها در اسفند ماه به صفر رسیده بود.

همچنین بر اساس این گزارش در اسفند ماه تقاضای آجیل و خشکبار و شیرینی و شکلات به ترتیب ۸۰ و ۷۰ درصد کمتر شده بود.

منبع: عصر ایران برچسب ها: کاهش تولید ، شیرینی ، شکلات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش تولید شیرینی شکلات شیرینی و شکلات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر قیمت بیت‌کوین ۱۸.۶ درصد از سقف خود کاهش پیدا کرده و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند کاهش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

همچنین، در آستانه جلسه FOMC، بیت کوین به محدوده ۵۷٬۱۰۰ دلار نیز رسیده است. در یک هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱۴٪ و در یک ماه گذشته ۱۲ درصدکاهش داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند قیمت بیت‌کوین در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) با سقف ۶۴٬۷۲۷ دلار و با کاهش ۶.۵ درصد به کف ۶۰٬۵۰۵ دلار رسید

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در حال استفاده از فرصت ورود نقدینگی به بازار و افزایش تقاضا برای فروش بخشی یا تمام کوین‌های خود هستند.

کد خبر 6094026 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند