Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@20:37:08 GMT

ابتلای بیش از ۱۳۰۰ زندانی به کرونا در یک ایالت آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۸۴۱۲

ابتلای بیش از ۱۳۰۰ زندانی به کرونا در یک ایالت آمریکا

تنها در ایالت اوهایو آمریکا، کشوری که بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد، بیش از ۱۳۰۰ زندانی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آمریکا که بدترین میزان شیوع ویروس کرونا در جهان را تجربه می‌کند تنها در سه زندان ایالت اوهایو، بیش از ۱۳۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان»، در حال حاضر آزمایش گسترده ابتلا به ویروس کرونا در سه زندان «ماریون»، «پیکاوی» و «فرانکلین» در جریان است و افراد مبتلا به این بیماری از دیگر زندانیان جدا شده‌اند.   به گفته سخنگوی سازمان زندان‌های اوهایو، تا کنون ۱۰۵۷ زندانی در مرکز ماریون، ۲۰۲ زندانی در مرکز پیکاوی و ۱۰۱ زندانی در مرکز فرانکلین، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.   در این زندان‌ها، فعالیت‌های داوطلبانه و ملاقات برای تمامی زندانیان لغو شده است و ملاقات‌های ویدئویی و تلفنی جایگزین آن شده است.   همچنین این زندان‌ها از پذیرش مجرمین دارای علائم ویروس کرونا خودداری کرده و از زندانیانی که قرار است آزاد شوند تست کرونا گرفته می‌شود. زندانیان جدیدالورود نیز به‌مدت ۵ هفته تحت قرنطینه قرار می‌گیرند.   به گفته «ملانی آماتو» سخنگوی اداره بهداشت اوهایو، تنها در زندان ماریون، ۱۰۳ مورد ابتلا مربوط به کارکنان این مرکز است و یکی از این کارکنان نیز جان خود را از دست داده است. با این حال آمار دقیق‌تری از قربانیان ویروس کرونا در این زندان وجود ندارد.   شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا روز یکشنبه، بیش از ۷۳۸ هزار نفر و شمار قربانیان این بیماری بیش از ۳۹ هزار نفر اعلام شده است.   منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت