Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:12:11 GMT

توزیع سه سبد معیشتی ویژه ماه رمضان در صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۸۶۴۵

توزیع سه سبد معیشتی ویژه ماه رمضان در صومعه سرا

ایسنا/گیلان امام جمعه صومعه سرا مواسات و همدلی با نیازمندان را یکی از وظایف منتظران امام زمان(عج) دانست و گفت: مقرر شد تا پایان ماه مبارک رمضان سه مرحله سبد معیشتی بین مردم شهرستان صومعه سرا توزیع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در جلسه طرح «مواسات» شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر یاری رساندن به افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مواسات و همدلی با نیازمندان را یکی از وظایف منتظران امام زمان(عج) دانست و افزود: بلافاصله پس از صدور فرمان رهبری نهادها و سازمان های مربوط برای لبیک به امر ولایت پای کار آمدند و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شد تا پایان ماه مبارک رمضان سه مرحله سبد معیشتی بین مردم شهرستان صومعه سرا توزیع شود.

امام جمعه صومعه سرا ادامه داد: براساس تقسیم بندی کلی نهاد، امام جمعه شهرستان فرماندهی قرارگاه مواسات و فرمانده سپاه دبیری این قرارگاه را بر عهده دارند.

حجت الاسلام راشد نوری، با اشاره به اینکه تاکنون سه جلسه در راستای مدیریت رزمایش مواسات برگزار شده است، گفت: همه عوامل و دست اندرکاران اجرای این طرح کاملا توجیه شده و هماهنگی های لازم جهت به کارگیری همه ظرفیت های شهرستان صورت گرفته است.

سرهنگ سیدحسن حسینی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا نیز، با بیان اینکه نخستین مرحله سبد معیشتی رزمایش مواسات پنجشنبه هفته جاری بین مردم این شهرستان توزیع می شود، عنوان کرد: هر یک از این بسته های غذایی به ارزش سه میلیون ریال است که با محوریت پایگاهای بسیج، مساجد، امامان جمعه و جماعت، دهیاران و هیئت های مذهبی به مردم هدیه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون اقشار آسیب دیده شناسایی و به قرارگاه معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: براساس تصمیم کمیته های طرح مواسات، بسته های حمایتی جمع آوری شده هر منطقه که از سوی خیرین و نیکوکاران تامین می شود در بین مردم همان منطقه توزیع خواهد شد.

دبیر رزمایش مواسات در صومعه سرا، همچنین از شناسایی نیکوکاران و معتمدین مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: کمک های خیرین به دو صورت نقدی و غیر نقدی و از طریق قبوض و شماره حساب، جمع‌آوری و بین مردم توزیع می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواسات و همدلی صومعه سرا کروناویروس شهرستان صومعه سبد معیشتی بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مرزی بندر آستارا رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران مسیر سپاه این شهرستان تا مسجد امام جعفر صادق (ع) را پیموده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096329

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود