Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر راه آهن پاکستان ضمن دفاع از زائران عتبات عالیات گفت: نباید با دامن زدن به شایعاتی نظیر انتشار کرونا از طریق زائران طبق خواسته دشمن عمل کرد. تاریخ انتشار: 19:00 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۷۸۷

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از داون نیوز، «شیخ رشید احمد» وزیر راه آهن پاکستان اعلام کرد: نمی توان انتشار کرونا را به یک مذهب خاص منسوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افرادی که قصد دارند انتشار کرونا را به زائران یا جماعت تبلیغی نسبت دهند در اصل دشمن هستند و علیه کشور توطئه می کنند.

شیخ رشید اظهار داشت: ما از حقوق اقلیت ها دفاع می کنیم و روز گذشته نیز از سوی ارتش پاکستان 3 هزار بسته امدادی بین اقلیت های مذهبی توزیع شد.

وزیر راه آهن پاکستان گفت: تلاش عمران خان برای به تعویق انداختن زمان پرداخت اقساط وام صندوق بین المللی پول قابل ستایش است و همین اقدام باعث شد تا کشور از شرایط بحران خارج شود.

رئیس حزب عوامی مسلم لیگ افزود: از مردم پاکستان می خواهم تا زمان دفع کامل خطر کرونا احتیاط کنند و اگر مجبور به حضور در اجتماعات هستند فاصله را حفظ کنند.

وی گفت: دولت اسلام آباد قصد دارد به معابد و مساجد تمام ادیان و مذاهب کمک کند و برای این کار نیز بودجه‌ای ویژه در نظر گرفته است.

شیخ رشید تاکید کرد: در هند هم افراط گرایان هندو قصد دارند مسلمانان و جماعت تبلیغی را عامل انتشار کرونا معرفی کنند، ما نباید اجازه دهیم دشمنان در کشور ما نیز چنین نقشه ای را پیاده کنند.

وی اظهار داشت: دولت باید ارتباط بهتری با رسانه ها داشته باشد تا مانع انتشار اخبار غلط و کذب شود در این راستا با عمران خان دیداری خواهم داشت.

گفتنی است از زمان شیوع کرونا سرویس راه آهن پاکستان تعطیل شده است و اخیرا واگن های قطار تبدیل به محل قرنطینه مسافرانی شده که از افغانستان بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: شیوع ویروس کرونا در چندین کشور جهان شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: مرز افغانستان و ایران باز شد
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند کرونا، تجارت "پاکستان و چین" را نشانه رفت آنچه روس‌ها برای مقابله با "شیوع کرونا" انجام دادند کرونا مرز پاکستان و افغانستان را هم بست طرح مقابله با شیوع کرونا به مدارس روسیه کشیده شد کرونا، تاجران پاکستانی را مجبور به تغییر مسیر صادرات کرد تبدیل واگن های قطار در هند به بیمارستان‌ برای درمان کرونا

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا راه آهن وزیر راه آهن پاکستان انتشار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان