Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تشکل‌های دانشجویی استان از جمله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و بسیج دانشجویی حوزه شهید چمران این دانشگاه با ارسال نامه‌ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه با برشمردن برخی موارد غیرقانونی طرح انتقال آب بهشت آباد، از ایشان خواستند برای ابطال مصوبات مربوطه و تعیین تکلیف این طرح، دستور دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح ذیل است.
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه
با عرض سلام و تحیت و صلوات بر محمد مصطفی (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان.
احتراما به استحضار می‌رساند پیرو گزارشات واصله به مردم شریف چهارمحال و بختیاری مبنی بر آغاز به کار مجدد پروژه غیرقانونی بهشت آباد و امکان حصول اختلاف میان مردم شریف دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان و تبع آن سو استفاده معاندین و ضد انقلاب، از جنابعالی تقاضا می‌شود:
۱. برابر ماده ۸۶ قانون دیوان عدالت اداری، خواستار ورود حضرت عالی به موضوع مزبور، از طریق ابطال مصوبه دویست و چهل و هشتمین کمیته تخصیص وزارت نیرو مصوب ۱۳۸۹ پیرامون پروژه بهشت آباد و سایر مصوبات مربوطه در این خصوص می‌باشیم. همچنین پروژه کوهرنگ سه، که پس از گذشت بیست و چند سال و تصویب مصوبات متعدد از سوی نهادهای گوناگون، اکنون دچار وضعیت مبهم و نامعلومی برای مردم شده است اکنون نیاز فوری برای ورود دیوان از همین طریق و ابطال مصوبات غیرقانونی و تعیین تکلیف نهایی آن از طریق دستور شما لازم می‌نماید.

۲. مستند به نامه سازمان بازرسی کل کشور به وزارت نیرو مورخ ۱۳/۶/۱۳۹۰ خواستار ورود فوری دادستانی کل کشور به این موضوع خطیر می‌باشیم، چرا که بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط سازمان بازرسی که خود بخشی از قوه قضائیه می‌باشد، طرح بهشت آباد دارای مشکلات عدیده‌ای از جمله، غیراصولی بودن طرح، از دیدگاه علمی و زمین شناسی و عدم وجود توجیه اقتصادی در این طرح بسیار گزاف (بخصوص در شرایط خاص اقتصادی کشور و لزوم توجه عموم فعالیت‌ها به اصول اقتصادمقاومتی) می‌باشد، بنابراین خواستار صدور قرار توقیف فوری این طرح از سوی دادستان محترم کل کشور می‌باشیم.

۳. با استناد به ماده ۱۵۶ قانون مدنی، علی الاصول توجیه گسترش صنعت و کشاورزی در نواحی مرکزی ایران خاص مناطق بیابانی پسا اصفهان، در حالی در مناطق بالادستی همچون استان چهارمحال وبختیاری و اصفهان از مشکل کم آبی رنج می‌برند منطقی نمی‌نماید، بنابراین طبق مواد ۲۵ و ۴۵ قانون توزیع عادلانه آّب، از جنابعالی تقاضای رسیدگی فوری به این بی عدالتی وقانون شکنی می‌گردد.

نهایتاً بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی از حضرتعالی تقاضای ورود به مسئله و تعیین تکلیف نهایی را تقاضامندیم، باشد که رای و نظر قطعی جنابعالی در این خصوص فصل الخطاب این اختلافات شود.

۴۶

کد خبر 1378618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند