Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:10:22 GMT

شناسایی ۴۱۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۹۲۹۳

شناسایی ۴۱۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مختاری بعدازظهر یکشنبه دربازدید نماینده مردم نهاوند در مجلس از کارگاه‌های تولید ماسک گروه جهادی بقیه‌الله (عج) با اشاره به ورود همه‌جانبه سپاه و بسیج در قالب گروه‌های جهادی و مردمی برای کاهش آسیب‌های بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع کرونا در شهرستان نهاوند اظهار کرد: گروه جهادی حضرت بقیه‌الله (عج) که چندی پیش موردتقدیر و تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت در ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به کمبود کالاهای بهداشتی نظیر ماسک به‌صورت خودجوش و با بهره‌گیری از نیات خیر مردم با افتتاح یک کارگاه در مسجد محمدیه آغاز به کارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این گروه در حال حاضر دارای ۴ کارگاه تولید ماسک در مسجد محمدیه، امام‌زاده محمد و علی (ع)، روستای توانه و نحوه علمیه خواهران نهاوند هستند، گفت: این گروه جهادی در ابتدا متعهد شد ۸۰ هزار عدد ماسک طبی تولید کند که تا به امروز ۸۰ درصد تعهد خود با بهره‌گیری از توان ۸۰ بانوی نهاوندی در امر خیاطی را اجرایی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه ماسک‌های تولیدی توسط شبکه بهداشت و درمان نهاوند ضدعفونی می‌شوند، گفت: تاکنون طی یک مرحله یک هزار عدد ماسک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اهداشده است.

وی بابیان اینکه بسته‌های بهداشتی و معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت در محلات توزیع می‌شود، گفت: در راستای برگزاری رزمایش کشوری کمک مؤمنانه که موردتوجه رهبر معظم انقلاب است تاکنون ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده است.

مختاری با اشاره به اینکه گروه جهادی بقیه‌الله بانوانی هستند که موردتقدیر و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند، گفت: مدال آویخته شده بر سینه گروه جهادی بقیه‌الله توسط رهبر معظم انقلاب وظیفه این گروه را سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم همه ما بتوانیم به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

کد خبر 4904392

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی مختاری سپاه انصارالحسین همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران بیرجند قزوین نیمه شعبان استانداری قزوین گرگان کمک به نیازمندان رهبر معظم انقلاب شهرستان نهاوند گروه جهادی بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند