Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور مسوولان کمیته‌های هفتگانه در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: فعالیت کسبه و اصناف با ریسک متوسط به صورت کاملا مدیریت شده و تحت شرایط خاص از اول اردیبهشت ماه از سرگرفته می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: ساعت فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف تا ۱۶ عصر می باشد و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی ادامه داد: به رغم اعلام بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف؛ اگر فعالیت با ریسک بالایی در این اماکن وجود دارد  لازم است همچنان تعطیل بماند.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: مساجد، بقاع متبرکه و اماکن متبرکه تا نیمه اردیبهشت تعطیل هستند.
حبیبی اظهار داشت: صنوفی که در رده مشاغل پرخطر هستند و کماکان تعطیل باید باشند  شامل سالن های ورزشی ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، طباخی ها ، فست فودها، گرمابه ، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم ، قهوه خانه ، چایخانه و کافه تریاها هستند.
وی  در خصوص فعالبت کارکنان ادارات نیز گفت: دو سوم کارمندان ادارت نیز باید مطابق قبل در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.
حبیبی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل خواهند بود، اظهار داشت: اماکنی همچون استخرها و باشگاه های ورزشی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.
این مسوول تاکید کرد: کمیته بازرسی با محوریت اداره کل بازرسی استانداری و با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، نیروی انتظامی، تعزیرات و اتاق اصناف شکل گرفته نیز از واحدهای در حال فعالیت بازدید خواهند داشت و هر واحد صنفی که موارد بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت نکرده باشد تعطیل و پلمب می شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی تاکید کرد و یادآور شد: هرگونه فعالیت باید با نهایت احتیاط و رعایت موارد بهداشتی انجام شود تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳