Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از فعالیت روزانه ۲۰۰ جهادگر برای تحقق رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه را در دستور کار گذاشته ایم که برای تحقق آن از کلیه ظرفیت های موجود از جمله خیرین نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اقدامات در مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان، گفت: سپاه ناحیه کمیجان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار سایر دستگاه ها اقدامات گسترده ای در راستای مبارزه با این ویروس انجام داده که در قالب راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و بسته بندی مواد ضد عفونی کنند، گند زدایی معابر، کمک به برگزاری طرح فاصله گذاری اجتماعی و تهیه بسته های معیشتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه راه اندازی ۴ کارگاه تولید ماسک به طور ثابت و ۷ کارگاه سیار در سطح شهرستان از ابتدا در دستور کار قرارگرفت،گفت: همچنین راه اندازی یک کارگاه تولید دستکش یک بار مصرف بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان های شهرستان در طی ۱۰ مرحله و توزیع مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرستان در سه مرحله که به هر خانه ای یک بطری مجزا هدیه داده شده است،از جمله اقدامات بوده است.

اکبری با بیان اینکه بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان رزمایش کمک مومنانه در دستور کار این ناحیه مقاومت قرار گرفت، افزود: قبل از نیمه شعبان تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و مناطق روستایی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه را در دستور کار گذاشته ایم که برای تحقق آن از کلیه ظرفیت های موجود از جمله خیرین نیز استفاده خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان اظهار داشت:تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته گیاهان دارویی برای نیازمندان که محصولات کارگاه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان بوده از دیگر اقدامات است.

 وی با اشاره به اینکه ذبح ۳۵ گوسفند در هر محله از جمله دیگر اقدامات در کنار رزمایش کمک مومنانه بوده،گفت: همچنین خرید هفتگی برای ۱۵۰۰ خانواده روستایی و افرادی که در خانواده آنها معلول وجود دارد نیز انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در پایان خاطر نشان کرد: روزانه ۲۰۰ جهادگر در سطح شهرستان برای تحقق رزمایش کمک مومنانه نقش آفرینی می کنند.

 


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه دستور کار تهیه و توزیع برای تحقق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند