Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیج طلاب با حضور فعال روحانیون استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کردتودی، حجت الاسلام جعفر نژاد مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی،  با اشاره به خدمات طلاب در زمان شیوع بیماری کرونا در استان کردستان گفت: بسیج طلاب در زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت های قابل توجهی را با ورود خودجوش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا کمکهای مومنانه می تواند افراد محروم و نیازمند را در این روزها تا حدودی بینیاز سازد.

جعفر نژاد با اشاره به توزیع 100 بسته معیشتی در بین نیازمندان، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی نیازمندان، روحانیون و طلاب استان با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام به توزیع این بسته های معیشتی بین مستضعفان کردند.

وی با بیان اینکه  بسته های غذایی دیگر در دستور کار است که بین خانواده های نیازمند توزیع شود، اضافه کرد: امیدواریم تا شروع ماه مبارک رمضان بتوانیم بسته های معیشتی دیگری را تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم تا ان شاءالله در این ماه عزیز مشکلی برای تهیه اقلام مورد نیازشان نداشته باشند.

وی عنوان کرد: در جهت جامعه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود می دانیم که به صورت خود جوش نیازمندان واقعی را که این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا کسب و کار خود را از دست داده اند وبا توجه به مواسات بین مومنین که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند را شناسای د در صدد رفع مشکلات آنان برایم. 

جعفر نژاد گفت: کمک کردن به نیازمند و اهمیت آن در ماه مبارک رمضان هر سال مضاعف می شود و مومنینی که توانمند هستند سعی می کنند با افطاریها محرومین جامعه را دستگیری کنند که اهمیت این امر با شیوع ویروس کرونا در این روزها و در این ماه برای مومنین  چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی