Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۷۴ بیمار جدید در بخش عادی و ۱۰۵ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شده اند و به طور کلی به میزان دو درصد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه رشد داشته است.

به گزارش مهر او ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۵۲ بیمار با بهبودی از بیمارستان‌های استان تهران ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان موارد بستری در بخش‌های عادی و ویژه با شیب نسبتاً ملایمی در حال رشد است به طوری که در بخش مراقبت‌های عادی به میزان منفی ۴ درصد و در مراقبت‌های ویژه به اندازه دو درصد رشد داشتند.

او بیان کرد: ما همچنان نگرانی زایدالوصفی از شرایط تهران داریم، زیرا تردد‌های بیشتر از قبل در سطح شهر باعث شده که افراد بیشتری احتمالاً به این ویروس آلوده شوند و به تعداد ناقلان ویروس کرونا به دلیل تردد در سطح شهر و مراکز شلوغ افزایش پیدا کند.

زالی تاکیدکرد: پروتکل‌هایی برای بازگشت مردم از محل کار ابلاغ کرده‌ایم تا بیماری یا ویروس را به منزل منتقل نکنند.

او گفت: با توجه به آمار‌ها هر یک نفر بین یک تا سه نفر را به بیماری کرونا گرفتار می‌کند. البته در شرایط سختگیرانه هر یک نفر می‌تواند یک نفر را آلوده به ویروس کرونا کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا مراقبت های ویژه صراط بخش مراقبت مراقبت های ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران از کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل نیکوکار اظهار کرد: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‏گذاری را در بین مردم از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‏‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‏‌ها‬ و تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان شود‬ که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌‏شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‏‌کند.‬

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقای هماهنگی بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات جلساتی برگزار شده که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748380

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند