Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در حاشیه نهمین نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا تا زمانی که شرایط و وضعیت این بیماری تثبیت شود ادامه خواهد داشت لذا بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا این طرح تا نیمه اردیبهشت تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان براساس فرهنگ و رسوم رایج در استان به مسائلی همچون صله ارحام، دید و بازدیدها، مراسم عزاداری و شادی و سایر برنامه‌های قومی و قبیله‌ای اهمیت زیادی قائل هستند اما در این مدت برای حفظ سلامت دیگر شهروندان و جامعه این موارد را موقتاً کنار گذاشته و همراهی بسیار خوبی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان از مردم و خیران استان خواست، ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، به جای برپایی مجالس و سفره‌های افطاری، هزینه این نذورات و مراسم را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی همچنین از بازگشایی مشاغل دارای ریسک متوسط مانند فروشگاه‌ها، پاساژها و بازارچه‌های مسقف از فردا اول اردیبهشت ماه به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: چنانچه در این اماکن شغلی پرخطر وجود دارد مسلماً آن واحد کسب همچنان تعطیل خواهد بود.

موهبتی تاکید کرد: ورزشگاه‌ها، اجتماعات ملی و مذهبی، مراسم عزاداری و شادی، رستوران‌ها و سایر مشاغل پر ریسک همچنان تعطیل خواهد بود و پاساژها نیز فقط تا ساعت ۱۸ هر روز مجاز به فعالیت هستند و بعد از این ساعت باید تعطیل شوند.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از همکاری و همراهی علما و روحانیون تشیع و تسنن استان با طرح فاصله گذاری اجتماعی، گروه‌های جهادی و خیرین که در زمینه تولید ماسک، مواد ضدعفونی و ضدعفونی اماکن همکاری دارند و همچنین از مجموعه کادر بهداشت و درمان استان که به عنوان خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این جلسه معاونان استاندار و تعدادی از مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و نقطه نظرات خود پرداختند.‌

کد خبر 4904695

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران بیرجند قزوین نیمه شعبان استانداری قزوین گرگان کمک به نیازمندان طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد