Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری شلمانی جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: بسیج آمادگی دارد به شرط رعایت بهداشت و استانداردهای پرورش جوجه نر که توسط وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ می شود، این جوجه ها را در سطح روستاهای محروم به خانوارهای کم برخوردار تحویل داده تا با پرورش طبیعی انها، تا حدی کمک معیشت ایشان باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته خبر معدوم کردن جوجه های یک روزه موجی از انتقادات را نسبت به مسئولان تنطیم بازار در کشور برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی بسیاری از مسئولان در وزارت جهادکشاورزی و صمت در حال پاسخگویی و رفع سوء تفاهم های به وجود آمده هستند تا جایی که معاون امورتولیدات دام وزارت جهاد کشاورزی برای عادی جلوه دادن این مساله مدعی شده است که ماهانه 3 میلیون قطعه جوجه خروس در کشور معدوم می‌شود!

در همین راستا محمد حیدری شلمانی جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: معدوم سازی جوجه های یکروزه کار غیرانسانی و غیر اخلاقی است و  معتقدیم چنین روشی که قهر خداوند را در بر دارد، می تواند به نحو بهتری مدیریت شود.

وی در ادامه گفت: بسیج آمادگی دارد که با روش مناسبی، با لحاظ مقررات بهداشتی و ملاحظات وزارت جهادکشاورزی، جوجه های یکروزه  را در مسیر طبیعی حیات قرار دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف همچنین تأکید کرد: بسیج آمادگی دارد به شرط رعایت بهداشت و استانداردهای پرورش جوجه نر که توسط وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ می شود، این جوجه ها را در سطح روستاهای محروم که شرایط نگهداری آن را در زمین‌های کشاورزی و دشتها دارند، به خانوارهای کم برخوردار تحویل داده تا با پرورش طبیعی انها،  تا حدی کمک معیشت ایشان باشد.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر