Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:59:22 GMT

سارقان خانه عابدزاده، زندانی در مرخصی نبودند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۱۸۸

سارقان خانه عابدزاده، زندانی در مرخصی نبودند

خبرگزاری میزان- به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا، سارقان خانه عابدزاده از زندانیانی که به مرخصی رفته اند، نبودند. تاریخ انتشار: 08:41 - 01 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۰۳۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سرهنگ احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا گفت: چندی پیش در استان مازندران، خانه و مغازه احمدرضا عابد زاده بازیکن اسبق تیم ملی مورد سرقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک عملیات پلیسی، دو سارق مغازه وی دستگیر شدند. همچنین مالخر وسایل سرقتی خانه اش دستگیر و تمام اموال او بازگشت داده شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه این سارقان، جزء زندانیانی هستند که به مرخصی رفته‌اند؛ گفت: این مسئله صحت ندارد و این سارقان جزء سارقانی که از زندان به مرخصی رفته‌اند؛ نیستند.

بنابر این گزارش؛ پیشتر نیز رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفته بود: بر خلاف برخی اظهارنظر‌ها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت‌ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره امیز بوده است اصلا به مرخصی نیامده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اظهارات اخیر احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه دار و انتقاد از قوه قضاییه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، اظهار داشت: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

بیشتر بخوانید: کاهش ۲۰ درصدی ترافیک تهران نسبت به دیروز/ ۸ خیابان تهران که روز گذشته از شلوغی رکورد زدند

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، برای دومین بار طی مدت اخیر، از مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس، به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید به عمل آورد.

بندر شهید رجایی که به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر در عملیات کانتینری شناخته می‌شود، دارای ۵ هزار و ۱۰۰ هکتار مساحت است و ۶۵ درصد صادرات و واردات کشور از طریق آن انجام می‌شود.

رئیس قوه قضائیه در جریان سفر قبلی خود به استان هرمزگان، در بازدید از اسکله شهید رجایی دستورات مشخصی را به منظور ساماندهی و تسریع در روند بارگیری از کشتی‌ها و ترخیص کالاها بویژه اقلام اساسی مورد نیاز زندگی مردم صادر کرده و دستگاه قضائی هرمزگان را مأمور نظارت و رسیدگی به این امر کرده بود.

در جریان بازدید رئیس عدلیه از مجتمع بندری شهید رجایی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته به منظور رصد و نظارت بر کشتی‌هایی که در لنگرگاه و اسکله‌های بنادر استان هرمزگان بویژه بندر شهید رجایی پهلو می‌گیرند، به رئیس قوه قضائیه ارائه شد. همچنین رئیس دستگاه قضا به صورت میدانی از فرآیند امور در بزرگترین بندر تجاری و گمرکی کشور و همچنین سازوکارهای مبارزه با قاچاق کالا در بنادر و گمرکات استان هرمزگان نظارت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید میدانی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان و بندر شهید رجایی به محل نگهداری ماشین‌آلات راهسازی مراجعه کرد تا علت عدم ترخیص این ماشین‌آلات مورد بررسی میدانی قرار گیرد.

در جریان بازدید رئیس عدلیه از بخش نگهداری ماشین‌آلات راهسازی در بندر شهید رجایی، معاون حقوقی گمرک اظهار کرد: علت عدم ترخیص این ماشین‌آلات، «عدم ثبت سفارش» است و عدم ثبت سفارش آنها نیز ناشی از آن است که از زمان تولید آنها، بیش از ۵ سال می‌گذرد و به موجب قانون، در جهت حمایت از تولید داخلی، برای چنین کالاهایی نباید ثبت سفارش و تخصیص ارز صورت گیرد.

کد خبر 6095040

دیگر خبرها

  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند