Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:15:39 GMT

کارشناس بوکس: این رشته نسبت به گذشته تغییر کرده است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۳۶۶

کارشناس بوکس: این رشته نسبت به گذشته تغییر کرده است

«محمد ستارپور» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور و مشکلات اقتصادی با اینکه تیم ایران نتوانست مسابقات تدارکاتی بین‌المللی چندانی داشته باشد، معتقدم که کسب ۲ سهمیه المپیک کار سختی بود که خوشبختانه تیم ایران به آن رسید.

وی افزود: البته حق تیم کشورمان رسیدن به سه سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی اردن بود که با بی‌انصافی حق «امید احمدی‌صفا» گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان توانایی این را دارد که حتی در مسابقات گزینشی جهانی هم به سهمیه برسد.

ستارپور عملکرد کادر فنی را هم مثبت ارزیابی کرد و گفت: در گذشته که ملی‌پوش بودم، شرایط جسمانی مناسبی داشتیم اما از لحاظ روحی با مشکل مواجه بودیم. اما اکنون بوکسورهای ملی‌پوش از لحاظ آمادگی، فنی و روحی در وضعیت ایده‌آلی هستند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ در خصوص عملکرد «دانیال شه‌بخش» و «سیدشاهین موسوی» در مسابقات گزینشی المپیک، اظهار داشت: هر ۲ نفر در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. موسوی بوکسوری باکلاس و صاحب سبک است و شه‌بخش هم در قواره یک پدیده بود.  این ۲ بوکسور نیاز به حمایت ارگان‌های ورزشی و فدراسیون دارند تا با خیالی آسوده، آماده حضور در المپیک شوند.

ستارپور که ریاست هیات بوکس تهران را برعهده دارد در خصوص حمایت از «شاهین موسوی» بوکسور تهرانی تیم ملی، گفت: در حد توان مالی‌ به‌ زودی پاداشی نقدی به او خواهیم داد و تا زمان المپیک نیز تا جایی‌که بتوانیم از وی حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز است فدراسیون همانظور که در این ۲ سال عملکرد خوبی داشته برای تیم ملی برنامه‌ریزی دقیقی ارائه کند، گفت: در گذشته فقط تفکر این بود که به سهمیه المپیک برسیم و همان موقع کار را تمام شده می‌دانستیم. اکنون بوکس ایران می‌تواند به فراتر از این‌ها فکر کند و به موفقیت‌های بزرگی برسد.

بوکسور سابق تیم ملی، ادامه داد: بیش از یکسال تا المپیک، زمان باقی مانده و این تعویق می‌تواند فرصت خوبی باشد. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که ملی‌پوشان المپیکی در اردوها و مسابقات خارجی متعددی شرکت کنند، چرا که چیزی از رقیبان مطرح کم ندارند.

وی در مورد عملکرد «سجاد کاظم‌زاده» دیگر بوکسور ملی‌پوش تهرانی که در مسابقات گزینشی المپیک ضعیف نشان داد، خاطر نشان کرد: برخی مواقع قهرمانان هر کاری انجام می‌دهند به هدفشان نمی‌رسند و روی رینگ ضعیف نشان می‌دهند. معتقدم او باید از لحاظ روانی روی خودش کار کند و یقین دارم اگر فرصت دیگری به او داده شود، توان جبران را دارد.

ستارپور در مورد تغییرات ایجاد شده در بوکس ایران، افزود: انصافا تغییرات قابل لمس است. در گذشته توجهی به تیم‌های پایه نمی‌شد اما اکنون مورد توجه هستند و نتیجه این سرمایه‌گذاری در سال‌های آتی مشخص می‌شود.

برچسب‌ها فدراسیون بوکس المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس المپیک توکیو فدراسیون بوکس المپیک توکیو مسابقات گزینشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم اردیبهشت را متعادل مثبت دانست و صنایع فولادی، پالایشی و همچنین نماد‌های تک‌سهم را به عنوان پیشتازان این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «بهنام صمدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم اردیبهشت ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بورس در این هفته روند متعادل مثبتی را تجربه خواهد کرد.


این کارشناس بازار سرمایه توضیح داد: در طول هفته‌های اخیر شاخص کل بورس موافق شد که از محدوده مقاومتی ۲ میلیون ۲۷۰ هزار واحد عبور کند. با تحقق این مسئله اصلاح قیمت در این محدوده تکمیل شد و اکنون بورس آمده است که یک روند صعودی را در پیش بگیرد. حال باید دید که اخبار بنیادین تا چه حد می‌تواند بر این مسئله موثر واقع شود.


وی اخبار مربوط به احتمال تغییر نرخ ارز نیمایی را به عنوان یکی از اخبار موثر بر این بازار عنوان کرد و درباره آن گفت: در حال حاضر این مسئله یکی از اخبار مهم و در عین حال موثر بر بازار سهام است. تاکنون نامه‌نگاری‌های متعددی برای تحقق این موضوع صورت گرفته است.


صمدی همچنین درباره اثرگذاری نامه‌نگاری برخی از انجمن‌های تولیدی کشور با مقام معظم رهبری برای تغییر نرخ ارز نیمایی بر روند بازار سرمایه گفت: این نامه خود به تنهایی اثری بر بازار نخواهد گذاشت، بلکه این تصمیم بانک مرکزی درباره تغییر نرخ ارز نیما است که می‌تواند وضعیت بازار سهام را بهتر کند.


این کارشناس سرمایه اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را به عنوان یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر بورس دانست که تعیین تکلیف آن می‌تواند شرایط مثبتی را برای این بازار رقم بزند.


وی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز بازار سهام در هفته سوم اردیبهشت ماه هم توضیح داد: با توجه به اخبار مربوط به تغییر نرخ ارز نیمایی، انتظار می‌رود که در این هفته صنایع فولادی، پالایشی و همچنین تک سهم‌ها از وضعیت خوبی نسبت به سایر صنایع و یا نماد‌های بورسی برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار سهام ، بازار بورس ، بهنام صمدی ، نماد بورسی ، شاخص بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA5

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال