Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر تخلف دو شرکت تولیدکننده محلول ضدعفونی کننده، گفت: آزمایش‌ها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شده و مورد تایید ما نیست. به  گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بختیار علم‌بیگی با اشاره به اعلام نتیجه آزمایش برخی محصولات ضدعفونی‌کننده از سوی بعضی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها اظهار داشت: این دانشگاه‌ها مقداری بی‌احتیاطی کرده‌اند و یا کارشان عجولانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نتیجه آزمایش دانشگاه‌های علوم پزشکی دو استان در مورد دو شرکت تولیدکننده محصولات ضدعفونی‌کننده، ناعادلانه بوده است، افزود: یا آزمایشگاه در این مورد اشتباه کرده و یا سوء نظری وجود داشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر تولید این دو شرکت متوقف شده است؟ گفت: با شرایط موجود، تولید آنها متوقف می‌شود ولی زمانی که آزمایش‌های جدید صورت گیرد، تولید دوباره صورت خواهد گرفت.

علم بیگی با بیان اینکه اعلام نظر آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی باعث لطمه خوردن به دو برند محصولات شوینده و ضربه زدن به اعتماد مردم به این برندها می‌شود، افزود: ممکن است نمونه مورد آزمایش با آب مخلوط شده باشد و در واقع دستکاری شده باشد. به همین دلیل نمونه‌های مورد آزمایش باید از مراکز مختلف عرضه و همچنین خط تولید برداشته شوند و حتی اگر نمونه خط تولید مشکل داشته باشد نیز باید ابتدا نتیجه را به استان محل صدور مجوز کارخانه اطلاع دهند تا مورد نمونه‌برداری و آزمایش مجدد قرار گیرد.

وی افزود: انجمن صنایع شوینده بر تولید این دو کارخانه اشراف دارد و معتقدیم که اشتباهی در تولید آنها صورت نگرفته است.

رئیس انجمن صنایع شوینده ادامه داد:‌ سازمان استاندارد و وزارت بهداشت نیز می‌توانند محصولات این کارخانه‌ها را مورد آزمایش قرار دهند.

به گفته وی، در حال حاضر مدیران این دو کارخانه در حال پیگیری موضوع هستند و به سازمان غذا و دارو و استان‌های مربوطه نیز نامه ارسال شده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمایش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران