Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:14:09 GMT

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی دولت صرفا به صورت غیرحضوری

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۰۲۶

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی دولت صرفا به صورت غیرحضوری

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی در این باره، اظهار کرد: به دلیل ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به بورس که از هفته پیش شاهد آن بودیم و ثبت نام برای اخذ سیم کارت به منظور دریافت وام اعلامی از سوی دولت، ازدحام‌هایی را در دفاتر پیشخوان سطح شهر مشهد شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر مبنای تصمیم دولت که به استان‌ها ابلاغ شده است از امروز به مدت یک هفته سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند، می‌توانند به صورت مجازی با مراجعه به سامانه‌های ایرانسل و همراه اول که قبلاً اعلام شده برای دریافت سیم کارت ثبت نام کنند و در ادامه این سیم کارت‌ها از طریق پست به آدرس اعلامی از سوی آن‌ها ارسال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: برای افرادی هم که امکان دسترسی ندارند به تدریج توسط اداره کل ارتباطات استان با همکاری دفاتر پیشخوان تدبیری اندیشیده خواهد شد.

موسوی با تاکید بر اینکه ثبت نام وام یک میلیون تومانی صرفاً به صورت مجازی انجام می‌شود، تصریح کرد: به دفاتر پیشخوان اعلام شده است که تحت هیچ شرایطی اجازه ثبت نام حضوری وام مورد نظر را ندارد و در همین راستا از امروز اکیپ‌های بازرسی به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و در صورت مشاهده تخلف حتماً دفتر متخلف پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر برای ثبت نام وام مورد نظر قرار بر مراجعه حضوری باشد متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، اعلام کرد: تعداد ۵۰۰ دفتر پیشخوان و همچنین ۴۷۰ دفتر اپراتور ایرانسل در استان وجود دارد که در صورت لزوم از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.

کد خبر 4904875

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي وام ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران قزوین بیرجند استانداری قزوین کمک به نیازمندان نیمه شعبان گرگان دفاتر پیشخوان خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت