Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات قایقرانی استان هرمزگان با اشاره به فعالیت‌های این هیات در سال 98 گفت: سالی پر از موفقیت پشت سر گذاشتیم. با تلاش و پشتکار اعضای هیات موفق شدیم در رشته‌هایی مثل کانوپولو و کایت بردینگ موفقیت‌هایی بدست آوریم که پیش از این موفق به انجام آن نشده بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید رئیسی تختی رئیس هیات قایقرانی استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درخشش نوجوانان و نونهالان هیات هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را دستاورد مهم سال 98 این هیات دانست و عنوان کرد: با استعدادیابی که انجام شد در رشته‌های مختلف موفق به جذب جوانان، نوجوانان و نونهالانی به قایقرانی شدیم که همین بچه‌ها در مسابقات نتایج درخشانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزبانی اردوی تیم ملی را دیگر فعالیت هیات در سال گذشته عنوان کرد و افزود: یکی از رویدادهای مهمی که هیات هرمزگان توانست از پس میزبانی آن برآید رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام در رده سنی جوانان و زیر 23 سال بود. علاوه بر آن هیات قایقرانی هرمزگان مسابقات کشوری بادبانی را در بندرلنگه میزبانی کرد و یک دوره مسابقه چهارجانبه نیز در فین در رشته کانوپولو برگزار شد.

رئیسی تختی در خصوص فعالیت قایقرانی هرمزگان در رشته‌های مختلف قایقرانی اظهار کرد: فعالیت کایت بردینگ به عنوان یکی از استان‌های مطرح کشور توسعه پیدا کرد و موفق شدیم باز هم فعالیت این رشته را گسترش دهیم.

وی درباره فعالیت رشته دراگون بوت نیز گفت: تیم دراگون بوت باشگاه آوش نیز که در مسابقات بین المللی حضور خوبی دارد، در رقابت‌های امارات موفق شد در رده زیر 16 سال بانوان مدال طلا کسب کند که نتیجه ارزشمندی است و نشان از فعالیت رده‌های پایه همه رشته‌ها در استان دارد.

رئیس هیات قایقرانی استان هرمزگان همچنین گفت: در حال حاضر 3 قایقران در بخش بانوان و 1 ورزشکار آقا در تیم‌های ملی داریم که امیدوار هستیم با استعدادیابی که انجام شده بتوانیم با حمایت مسئولین جوانان بیشتری جذب کنیم و قایقرانان بیشتری به تیم‌های ملی معرفی کنیم.

رئیسی تختی در خصوص شرایط پیش آمده توسط شیوع ویروس کرونا نیز توضیح داد: شرایط سختی است که البته برای همه مردم در سراسر جهان یکسان است. ما هم در قایقرانی استان تلاش می‌کنیم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و حمایت از تمرینات خانگی ورزشکاران به تسریع بهبود شرایط در این برهه کمک کنیم تا با از بین رفتن ویروس کرونا برنامه‌هایمان را پی بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی استان هیات قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟

ایسنا/هرمزگان با توجه به اینکه صید و صیادی نقش بسیار حائز اهمیتی در زندگی مردم شهرستان جاسک دارد توسعه فعالیت‌های شیلاتی، اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک است.

مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان جاسک با نزدیک به ۹۰۰ شناور صیادی و بیش از ۵۰۰۰ نفر صیاد نقش اساسی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد.

 وی افزود: این شهرستان سهم قابل توجهی از صید و صیادی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاران حوزه شیلات، گفت: با توجه به تعاملات خوب و سازنده بین مجموعه شیلات هرمزگان و فرمانداری شهرستان جاسک آینده خوبی برای فعالیت‌های شیلاتی این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

بارانی با اشاره به شکوفایی و پیشرفت در تمامی زمینه‌های شیلاتی در این شهرستان، بیان کرد: اشتعال‌زایی، افزایش درآمد ساحل‌نشینان، ارزآوری و گسترش صنعت در بخش‌های آبزی‌پروری و صادرات از مهم‌ترین برنامه‌های شیلات هرمزگان در بندرجاسک خواند.

 وی با بیان اینکه شیلات محور سرمایه‌گذاری و توسعه استان است، اظهار کرد: این مهم نیازمند توجه و حمایت همه جانبه و بیش از پیش از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های شیلات هرمزگان در سطح ملی و استانی است.

محمد مهرانی فرماندار شهرستان جاسک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره اینکه شهرستان جاسک ظرفیت مناسبی برای توسعه شیلاتی دارد، اظهار کرد: شیلات هرمزگان با انجام فعالیت‌های آبزی‌پروری، صیادی، صنعتی و... نقش مهمی را در توسعه این شهرستان دارد.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان جاسک ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به قطب شیلاتی دارد، تصریح کرد: باید در راستای تحقق شعار سال حداکثر استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی استان را با جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی، حمایت از صید اصولی و پایدار و ارتقاء تولیدات شیلاتی داشته باشیم.

فرماندار جاسک بیان کرد: نگاه ویژه به شیلات و توجه داشتن به مباحث اشتغال ساحل‌نشینان در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود