Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:47:11 GMT

۴۴ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۲۵۰

۴۴ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین روز دوشنبه در قرارگاه رزمایش شهر اقبالیه برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی در این جلسه اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امیدواریم بتوانیم با همت خیرین و همدلی و همراهی مردم متدین و انقلابی خاطره‌ای ماندگار در اذهان عمومی ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لطف خداوند متعال بیش از هزار نفر خیر در سطح استان قزوین شناسایی و به ۴۴ هزار نفر نیازمند بسته معیشتی تأمین و آماده تحویل طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان با حفظ کرامت انسانی را داریم.

سردار شاهرخی بیان کرد: در راستای این رزمایش دارای تنوع خدمتی هستیم گروهی ضمن دریافت بسته بدنبال شناسایی مستأجران آسیب دیده از ویروس کرونا بوده که انشالله با صحبت خیرین و مالکین از آنها حمایت خواهد شد.

وی یادآور شد: در روزهای آینده با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ۳۰۰ دختر نیازمند در آستانه ازدواج، جهیزیه قابل توجه‌ای به آنها اهدا خواهد شد.

کد خبر 4904893

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شاهرخی کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران قزوین بیرجند استانداری قزوین کمک به نیازمندان نیمه شعبان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی