Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پاکستان ضمن انتقاد از حکومت دهلی نو اعلام کرد: دولت مودی به عمد و برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان آنها را عامل انتشار کرونا معرفی می‌کند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌‍ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می کند تا از این طریق آنها را تحت فشار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شیوع گسترده کرونا در هند نشان می دهد که سران دهلی نو توفیقی در مهار این بیماری به دست نیاورده‌اند و از طریق اتهام زنی به مسلمانان تلاش می کنند از زیر مسئولیت خود شانه خالی کنند.

عمران خان اظهار داشت: رفتار حکومت هند با مسلمانان به گونه‌ای است که در آلمان نازی علیه اقلیت های مذهبی صورت می گرفت.

نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: رفتار دولت هند نشانه واضحی از نوع نگاه شخص مودی به مسلمانان است و نشان می دهد که او قصد تضعیف اسلام را در هند دارد.

عمران خان تاکید کرد: در برخی بیمارستان های هند حتی محل بستری شدن بیماران هندو از بیماران مسلمان جدا شده است  این خود نشان دهنده عمق فاجعه در این کشور است.

گفتنی است از زمان آغاز بحران کرونا در هند رسانه های این کشور تلاش محسوسی را آغاز کردند تا مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی کنند.

وزارت بهداشت هند حتی در آمارهای رسمی خود پس از ذکر آمار ایالت های مختلف به صورت جداگانه تعداد مبتلایان به کرونا در جماعت تبلیغی (بخشی از مسلمانان هند) را اعلام می کرد.

این در حالی است که پزشکان هندی معتقدند انتشار کرونا در این کشور ارتباطی به مسلمانان ندارد.

فعال رسانه‌ای هندی: دولت دهلی‌نو از کرونا برای تضعیف مسلمانان استفاده می‌کندکرونا در هند| از تشدید قرنطینه عمومی تا افزایش مبتلایان به حدود 16 هزار نفرسایه سنگین اختلافات هند و پاکستان بر کشورهای سارک

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار"هند" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار هند ویروس کرونا اخبار پاکستان اخبار هند ویروس کرونا عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی