Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین موسوی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر، مقرر شد ۱۵ روز نخست این برنامه در آستان مقدس امامزاده محمد باقر(ع) بوشهر و نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

وی از پخش زنده این برنامه توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود و روزه داران و مردم استان می‌توانند از طریق گیرنده‌های خود به مشاهده و استماع کلام نورانی قرآن کریم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم روزه دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

وی بوشهر را از استان‌های موفق در برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت عنوان کرد و  ادامه داد: در طول سال‌های گذشته این استان همواره توانسته در بین همه مراکز استانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کند و از این حیث از جمله استان‌های موفق بوده‌است.

موسوی بوشهر را استانی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های جوان کشور است و به سبب عجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های قرآنی سراسر این استان هستیم اما امسال شرایط به گونه‌ای است که از حضور جمعیت محروم هستیم.

ا

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا قرآن کریم پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا قرآن کریم بوشهر ویروس کرونا قرآن کریم ترتیل خوانی نوای ملکوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد