Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کانون‌های پرورش فکری اندیمشک از برگزاری کلاس‌های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان اندیمشکی در طرح مجازی «پیک امید» خبر داد و گفت: در این طرح مربیان با آموزش‌های مختلف و متنوع ارتباط خود را با اعضای کانون‌ها حفظ می‌کنند.

«فرخنده کمرکنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص فعالیت کانون‌های پرورش فکری اندیمشک اظهار کرد: این کانون‌ها برای پرورش توانایی‌ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان دختر و پسر ۶ تا ۱۶ سال و پر کردن اوقات فراغت آنها فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده کانون‌های پرورش فکری اندیمشک افزود: کانون پرورش فکری یک کتابخوان کودک و نوجوان است که کتاب‌هایی با موضوعات مختلف که نشر خود کانون است را با توجه به گروه‌های سنی مورد هدف به‌صورت امانت در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد تا فرهنگ ترویج کتابخوانی و مطالعه را در بین آنها گسترش دهد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون مراکز آموزشی کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، مربیان، اعضای کانون‌ها را تنها نگذاشتند و با اجرای طرح مجازی «پیک امید» فعالیت می‌کنند و با آموزش‌هایی از جمله کتابخوانی، قصه‌گویی، کاردستی، معرفی کتاب‌های خوشنویسی، نقاشی، شعرخوانی، معرفی شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان و بازی‌های شاد ارتباط خود را با اعضای کانون‌ها حفظ کنند.

 

کمرکنی اذعان داشت: مربیان پنج مرکز کانون پرورش فکری اندیمشک با مخاطبان خود در فضای مجازی ارتباط دارند و طی زمان‌بندی‌های مختلف با هنر و خلاقیت‌های خود آموزش‌هایی را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

 

وی فضای مجازی را از مهم‌ترین بسترهای آموزشی و تربیتی برشمرد و ابراز کرد: ما با آموزش‌هایی از طریق فضای مجازی به حفظ ارتباط و تعامل با اعضای کانون‌ها پرداخته‌ایم که با برگزاری این آموزش‌ها علاوه بر ایجاد روحیه امیدواری در زندگی، روحیه‌ای شاد و نشاط آور برای کودکان و نوجوانان ایجاد شده تا در هر وقت و زمانی بتوانند از فرصت‌های خود بهترین و بیشترین استفاده را ببرند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویروس کرونا اندیمشک اعضای کانون ها فکری اندیمشک پرورش فکری آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان