Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از طراحی بسته های آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی این بسته های آموزشی طراحی شده بین دانش آموزان روستایی و عشایر شهرستان توزیع خواهد شد.

غلامرضا همایی‌لطیف در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استقبال خوبی از شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) در شهرستان اسدآباد شده و والدین مدیریت بسیار مناسبی در رابطه با این شبکه اجتماعی داشته اند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اول اردیبهشت ماه مدارس ابتدایی شهرستان رسماً در شبکه اجتماعی دانش آموزی(شاد) کار خود را آغاز می کنند، افزود: در حال حاضر براساس بازدیدهای انجام شده ۸۵ تا بیش از  ۹۰ درصد دانش آموزان اسدآبادی عضو شبکه اجتماعی شاد هستند و معلمان و مدارس آمادگی لازم و صددرصدی برای فعالیت در این شبکه را دارند.

همایی‌لطیف خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط روستایی که احتمال مشکل ضعیف بودن اینترنت وجود دارد، با پیگیری فرماندار شهرستان در تلاش هستیم که مشکل اینترنت مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه خانواده دانش آموزانی که احتمالاً به شبکه شاد و یا اینترنت دسترسی ندارند، نگران این موضوع نباشند، تصریح کرد: دانش آموزان این خانواده ها به راحتی می توانند از شبکه آموزشی تلویزیون استفاده کنند.

تولید بیش از ۴۰ ویدئوی آموزشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان در اسدآباد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از تولید بیش از ۴۰ ویدئو برنامه آموزشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان توسط مربیان کانون پرورش فکری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این ویدئوهای آموزشی و سرگرمی به صورت فیلم های ۹۰ ثانیه تا سه دقیقه ای بوده که توسط مربیان کانون پرورش فکری شهرستان تولید شده است.

مژگان هادی با اشاره به شیوع کروناویروس خاطرنشان کرد: مربیان و کارشناسان کانون استان همدان با تولید بیش از ۴۵۰ ویدئوی آموزشی و سرگرمی به صورت جهادی و داوطلبانه در دو بخش ملی و استانی از اسفندماه سال گذشته به خدمت رسانی مجازی مشغول هستند و در واقع با دورکاری رسالت خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه فایل های آموزشی مربیان استان همدان در سایت خبری کانون به آدرس hamedan.kanoonnews.ir و پیک امید به آدرس omid.kpf.ir منتشر می شود، گفت: طی سال های اخیر پیک امید در کانون پرورش فکری با هدف خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و حاشیه ای شهرها تشکیل شده که در استان همدان و شهرستان اسدآباد نیز به همت مربیان کانون فعالیت های فرهنگی به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی در اقصی نقاط روستاها برگزار شده و در ادامه این فرآیند اکنون پیک امید مجازی باز هم به خدمت رسانی پرداخته است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در پایان یادآور شد: این شبکه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در خانواده ها و تحمل دوران قرنطینه های خانگی ایجاد شده و فعالیت های مربیان کانون به صورت روزانه در این شبکه نمایش داده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری آموزشی و سرگرمی شبکه اجتماعی مربیان کانون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار