Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:43:30 GMT

دشمن به دنبال هزینه‎تراشی برای جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۵۱۱

دشمن به دنبال هزینه‎تراشی برای جمهوری اسلامی است

ایسنا/یزد رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: زندان استان یزد در بین سی و یک استان کشور با کسب ۸۲ امتیاز از حدود ۵۰ آیتم، حائز رتبه عالی شده است.

«غلامعلی دهشیری» در جلسه‌ای که در اداره کل زندان‌های یزد به منظور بررسی پرونده‌های اجرایی مسن با حضور دادستان‌های مجری حکم تشکیل شده بود، بیان کرد: ارتباط و تعامل مناسب زندان استان با دستگاه قضا و همچنین ارتباط عاطفی مدیر و مددکاران مجموعه زندان‌های استان با مددجویان، مهمترین اصل در مدیریت مطلوب این مجموعه تأمینی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ناکام شدن دشمنان در ایجاد حاشیه و شورش از طریق زندان‌ها، اظهار کرد: سرویس‌های تبلیغاتی دشمن بعد از نتیجه ندادن اهدافشان در زمینه ایجاد چالش با بزرگ نمایی آمار فوت شدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ناکارآمدی نظام در مدیریت این ویروس، هدف خود را بر روی زندان ها متمرکز کرده بودند.

این مقام قضایی افزود: دشمن در همه حال به دنبال هزینه تراشی برای جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل زندان‌ها را در دستور کار خود قرار داد ولی با مدیریت حکیمانه ریاست قوه قضاییه و اقدامات مختلف سایر بخش‌های دستگاه قضا، حضور در صحنه دادستان ها و مجموعه زندان ها و مساعدت نیروی انتظامی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی در خصوص آثار مثبت و فواید ارتباط مسئولین قضایی با مددجویان از طریق ویدئو کنفرانس تصریح کرد: خطر جلوگیری از شیوع انتقال ویروس به زندان ها، حفظ سلامت روانی و جسمی زندانیان در وضعیت فعلی و بالا بردن امنیت و کاهش خطر نقل و انتقال زندانیان و از همه مهمتر صرفه جوئی در هزینه ها، زمان و نیروی انسانی از مهمترین محاسن استفاده از تکنولوژی های روز و سیستم ویدئو کنفرانس بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، دهشیری بر استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی در جهت تحقق اهداف تأمینی و تربیتی تأکید و ابراز کرد: قضات محاکم و دادسراها با استفاده از ظرفیت آزادی مشروط، مجازات های جایگزین حبس و پابند الکترونیکی و پیشنهاد عفو در راستای اصلاح مجرمان و بازاجتماعی نمودن مددجویان تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رییس کل دادگستری یزد زندان يزد زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی در اولین اجلاسیه خانه‌های دین و زندگی سیستان و بلوچستان، گفت: خانه‌های دین و زندگی رویشی از زنان با وقار و مادران فهیمی است که با تمام قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و خلاقیت ویژه با نگاه محبت آمیز، با ایجاد یک اتحاد و انسجام و ارتباط دادن دل‌ها اقدام به جذب افراد کرده و در خانه خود تا زمانی که زنده اند در سینه‌های افراد نفوذ کرده و اقدام به فعالیت می‌کنند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: زن مسلمان به برکت امام راحل (ره) و شهدا و انقلاب اسلامی، هویت خود را فهمید و شناخت؛ امام راحل در زمان فعالیت‌های انقلابی خود در جمع خانه‌های ساده و بانوان خانه دار حاضر می‌شد و آنان را رهبران نهضت، خطاب می‌کرد، این موضوع یک حقیقت در وجود زن‌ها هست چرا که زن قدرت عاطفه و محبت و عطوفت و عفت را داشته و با آنها، جامعه را رهبری می‌کند.
حجت الاسلام عزت زمانی بیان کرد: در کشور طرح های بزرگ و کوچک با میلیارد‌ها تومان اعتبار در حال اجراست، اما برای رسیدن به درک و فهم خانه‌های دین و زندگی باید قدرت هدایت جامعه را دید، هویت پیوند اجتماعی که در این محل‌ها شکل می‌گیرد و شیطان از آن گریزان است، شما فعالان این مجموعه‌های مردمی باید قدر این اقدامات و فعالیت‌ها را دانسته و بدانید شبکه‌هایی شکل گرفته و مجاهدت‌های شما الگوی کار‌های فرهنگی می‌شود که قابلیت اتصال و پیوند را ساده و بی آلایش و همه فهم دارا است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان هم، گفت: مجموعه مدیریتی این خطه پهناور، آماده حمایت و گسترش از خانه‌های دین و وزندگی است.
شریفی تاکیدکرد: مصداق بارز دغدغه رهبر معظم انقلاب با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، همین خانه‌های دین و زندگی است، براین اساس باید برای گسترش و افزایش این مجموعه‌ها تلاش کرد.
وی  از تلاش برای رسیدن آمار خانه‌های دین و زندگی استان به هزار واحد خبر داد وگفت: خانه‌های دین و زندگی مجموعه‌هایی اثرگذار بوده و در کنار سایر کنش گران اجتماعی و تشکل‌های مردمی و سمن ها، می‌توانند تاثیرگذار باشند، دشمن به دنبال کم رنگ کردن نقش مردم و القای وجود اختلاف فی ما بین دستگاه‌های اجرایی با کف جامعه و فاصله انداختن بین این دو است و برخی از داخل نیز به این موضوع دامن می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی هم در این مراسم گفت: از پنج سال گذشته تاکنون اجرای طرح خانه‌های دین و زندگی در سیستان و بلوچستان به عنوان یک پایگاه فرهنگی در استان در حال پیگیری و اجراست و در حال حاضر با همه حمایت‌های شده حدود ۳۰۰ خانه دین و زندگی در استان راه اندازی و مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم ، آمار این مجموعه در استان را به هزار واحد افزایش دهیم، این مجموعه‌ها کاملا مردمی و با توان خود مردم فعالیت می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محدوده فعالیت خانه‌های دین و زندگی به یک کوچه و خیابان محدود است، افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اشتغالزایی و فعالیت‌های مذهبی از جمله فعالیت‌های این مجموعه هست.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است