Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه ای بویژه در کشورهای همسایه غرب کشور، تحت رصد و کنترل کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور که به منظور ارزیابی سامانه های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در مناطق عملیاتی غرب کشور در رأس جمعی از مسئولان و کارشناسان این قرارگاه، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این منطقه حضور دارد گفت: هدف کلی از این بازدید بررسی میزان آمادگی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و هماهنگی سامانه های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در منطقه غرب کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بررسی میزان دقت در اجرای دستورالعمل‌های صادره از مرکز عملیات پدافند هوایی کشور و توانمندی عملیاتی سامانه‌ها و تجهیزات جدید و ارتقاء یافته پدافندی در حوزه‌های راداری، موشکی و اطلاعاتی در غرب کشور از جمله اهداف ما در این بازدید است.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوای کشور تصریح کرد: هرچند مشاهده آخرین وضعیت عملکرد و میزان آمادگی سامانه‌های پدافندی به صورت آنلاین و در لحظه توسط مرکز عملیات پدافند هوایی کشور رصد و پایش می شود، اما بازدید میدانی و دیدار با فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی مستقر در منطقه غرب کشور به صورت صمیمانه و چهره به چهره از جمله اهداف دیگر ما در این بازدید بشمار می‌رود.

رحیم زاده با اشاره به اینکه کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است، گفت: با توجه به تحرکات اخیر نیروهای فرامنطقه ای در کشورهای همسایه غربی ایران اسلامی، میزان تسلط و حصول اطمینان از توانمندی سامانه‌های پدافند هوایی در این منطقه بسیار حائز اهمیت است که طی این بازدید، بررسی‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

کد خبر 419690

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی سامانه موشکي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه یکپارچه پدافند هوایی پدافند هوایی کشور سامانه های پدافند فرامنطقه ای غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟

کیانوش گودرزی، رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با ما در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد