Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:32:43 GMT

اقشار آسیب‌دیده سنندجی بسته حمایتی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۴۰۳۵

اقشار آسیب‌دیده سنندجی بسته حمایتی دریافت کردند

تورج سلطنت پوری روز دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی بعضی از مشاغل در بخش‌های مختلف و به تبع آن کاهش و از بین رفتن منبع درآمد بسیاری از اقشار شد.
وی افزود: دستفروشان و رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی، ۲ قشر آسیب پذیر بودند که بعلت شیوع ویروس کرونا کسب و کار آنها دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج یادآور شد: براساس دستوالعمل ابلاغی برای حمایت از مشاغل آسیب. پذیر، توزیع بسته‌های حمایتی به این اقشار در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به توزیع این بسته به دستفروشان و رانندگان اتوبوس‌رانی، گفت: در این طرح براساس لیست موجود بسته حمایتی بین ۳۵۳ نفر از دستفروشان و ۷۸ نفر از رانندگان ناوگان اتوبوس رانی توزیع شد.   

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس درآمد شهرداری کسب و کار کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طوفان و تندباد اخیر بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها و شبکه برق استان خسارت زد که بیشترین خسارت‌ها با ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به زیرساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم است.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین و توزیع بهینه برق خصوصا در جزیره قشم بهره‎ می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در جزیره قشم را حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیر‌های فشار متوسط و فشار ضعیف را ۳۵۳ عدد اعلام کرد.

کریمی گفت: ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و طوفان خسارت دید که نیرو‌های عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: شهرستان بندرلنگه و سپس مناطق برق ناحیه یک بندر عباس و بندرخمیر هم در رتبه‌های بعدی میزان خسارت شامل سقوط و خسارت پایه و ترانس قرار دارند که بیشتر آن ترمیم و جایگزین شده است.

کریمی گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل به‌ویژه در قشم و بندرلنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی با مشارکت کم‌نظیر مردم در بندرلنگه در شرایطی سخت و زمینی باتلاقی ۳۰ اصله پایه چوبی نصب کردند و بعد از تلاش ۴۸ ساعته شبکه روستای حسینیه این شهرستان برقدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است