Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:39:11 GMT

ورود نهادهای نظارتی به وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۴۱۰۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران طی چند فصل اخیر همواره آنها را با چالش‌های گسترده از جمله محرومیت برای فعالیت در نقل و انتقالات هم رو به رو کرده است و اگرچه غیرقابل باور به نظر می‌رسد اما باشگاهی باقدمت باشگاه استقلال برای پرداخت دستمزد بازیکنانش هم با مشکل اساسی رو به رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعادتمند به عنوان رئیس سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به عنوان گزینه مورد اعتماد وزارت ورزش و جوانان بعد استعفای علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه، به عنوان جانشینی وی معرفی شد و پس از تعطیلات عید نوروز کارش را به صورت رسمی آغاز کرد.

سعادتمند که اعلام کرد برنامه‌های اقتصادی بزرگی برای این باشگاه دارد، به عنوان اولین قول خود به بازیکنان تعهد داد که تا پایان فروردین ماه بتواند حقوق معوقه آنها را پرداخت کند؛ موضوعی که پیش از فرا رسیدن سال جدید هم اعتراض بازیکنان و اعضای کادرفنی را به دنبال داشت.

روز گذشته سعادتمند موفق شد به قولش تا حدودی عمل کند چرا که تنها مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ آماده شد و قرار شد به دست این بازیکنان برسد؛ پرداختی که دردسر بزرگی برای مدیرعامل تازه وارد ایجاد کرده است.

احمد سعادتمند با ورود به باشگاه استقلال تصمیم گرفت یکی از چهره‌های شناخته شده در ورزش‌های رینگی را به عنوان حامی مالی در کنار خود داشته باشد که مشخص شد صحبت‌های او در اندازه وعده وعیدهایی است که پیش از آن هم بسیار به گوش مدیران این باشگاه رسیده است.

نزدیک به یک هفته پیش بود که ایمان ابراهیمی، فردی که هواداران استقلال او را برای وعده‌های واهی برای بازگشت سرور جپارف و مامه بابا تیام به خاطر دارند، اعلام کرد آماده است تا برای حل بخشی از مشکلات به این باشگاه کمک کند. 

پیام او از طریق اطرافیان مدیرعامل باشگاه به سعادتمند رسید و در نهایت توافق طرفین بر این شد که ابتدا قرارداد هروویه میلیچ و شیخ دیاباته به عنوان دو بازیکن خارجی که مدت طولانی برای پرداخت دستمزدشان صبر به خرج داده بودند، تهیه و پرداخت شود. در حالیکه با توجه به تعطیلی بانک‌های اروپایی در روز گذشته هنوز این پول به دست این دو بازیکن نرسیده است اما تهیه پول سعادتمند برای برطرف کردن نگرانی هواداران استقلال یک نگرانی جدید را ناخواسته ایجاد کرده است.

طبق اخبار واصله به خبرنگار ایلنا، کمک مالی مستقیم ابراهیمی که در شبکه‌های ماهواره‌ای فعالیت دارد و ساکن کشور نروژ است، مورد بررسی دقیق نهادهای نظارتی قرار می‌گیرد و اگر در بودجه تامین شده از سوی حامی مالی کوچکترین تخلفی وجود داشته باشد این فعالیت سعادتمند را تا جایی تحت تاثیر قرار می‌دهد که به احتمال فراوان حتی صلاحیت او از سوی نهادهای امنیتی هم رد شود و این مدیرعامل در کمتر از یک ماه این پست را ترک کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است