Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قنبری با اشاره به خسارت مالی بالایی که سینماها به دلیل تعطیلی متحمل شدند در شرایط حاضر در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت وارد شده را بهترین تصمیم ممکن از سوی مسئولان دانست.

محمد قنبری، مدیر سینما مگامال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: هیأت مدیره مجموعه مگامال که زیر نظر شرکت نمایشگران پرده نقره‌ای فعالیت می‌کند برای ادامه این شرایط قرار است طی جلساتی تصمیم‌گیری کند ولی هیچ یک از کارکنان سینما اخراج نشده‌اند و به محض بازگشایی مجدد سینماها و بازگشت شرایط عادی همه به سرکارشان خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بهترین تصمیم برای جلوگیری از خسارت بیشتر مالی این است که بودجه‌ای در اختیار سینماها قرار بگیرد تا بتوانند در شرایط تعطیلی که به نظر می‌رسد ادامه‌دار خواهد بود به فعالیت خود ادامه دهند. سازمان سینمایی با در نظر گرفتن بودجه‌ای برای جبران خسارت مالی سینماها می‌تواند حداقل بخشی از حقوق کارکنان را پرداخت کند چرا که در شرایط تعطیلی به مالکان سینماها فشار اقتصادی بالایی وارد می‌شود و واقعاً ممکن است برخی سینماها برای همیشه تعطیل شوند.

او در پایان گفت: شرایط سینما در وضعیت عادی نیز چندان مساعد نبود و این شرایط همه چیز را بدتر کرده است؛ لازم است سازمان سینمایی با استفاده از نظر کارشناسان مختلف تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت بیشتر را داشته باشد. به هر حال این خسارت‌ها تنها شامل سینماها نمی‌شود و همه اقشار جامعه با اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داد و شرایطی که به وجود آمد خسارت بسیاری را متحمل شدند. امیدوارم هر چه زودتر جلوی شیوع ویروس کرونا گرفته شود و جامعه به وضعیت عادی خود بازگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا محمد قنبری خسارت سینماها بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت، در طوفان و بارندگی‌های اخیر، به بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده و ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده و امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902779

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه