Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته ۲۲ میلیارد و۷۲۲ تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان سمنان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل آن ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی برای ایجاد ۵۱۶ اشتغال به مددجویان استان سمنان تعلق گرفت، افزود: هدف اصلی پرداخت این تسهیلات کارآفرینی، خودباوری و کمک به توانمند شدن مددجویان است تا بتوانند شرایط بهتری را برای خانواده خود فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی سال گذشته منجر به اشتغال دو هزار و ۴۵ نفر در استان شده است، ابراز داشت: این تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ بانکی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و تسهیلات اشتغال روستایی استان سمنان به مددجویان متقاضی اعطاشده است.

مسعودیان راد بابیان اینکه از میزان اشتغال ایجادشده سال گذشته ۸۴۷ طرح خدمات، ۵۱۰ طرح کشاورزی، ۷۳ طرح صنایع‌دستی و پنج طرح شیلات را شامل می‌شود، تصریح کرد: با اختصاص ۴۲ درصد تسهیلات به بخش دام‌پروری ۸۴۷ فرصت شغلی در این زمینه ایجاد شد.

وی از رشد ۶۶ درصدی طرح‌های اشتغال‌زایی در استان سمنان خبر داد و افزود: طرح‌های اشتغال ایجادشده از منابع تسهیلات اشتغال روستایی ۳۴۳ مورد طی سال ۹۷ بود که اعتبار پرداخت‌شده در این سال به ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسید و برای سال ۹۸ نیز این مهم از رشد خوب برخوردار بوده است.

کد خبر 4904973

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان اشتغال روستایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران قزوین کمک به نیازمندان بیرجند استانداری قزوین نیمه شعبان گرگان تسهیلات اشتغال روستایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن