Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورتیکه تعداد خانوار این افراد یک نفر باشد یک میلیون تومان، ۲ تا سه نفره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اگر چهار نفره یا بیشتر باشند ۲ میلیون تومان دریافت می کنند.

وی در خصوص بیمه بیکاری این قشر افزود: تاکنون ۶ هزار و ۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در سامانه بیمه بیکاری ایلام ثبت نام کرده و تعداد مشمولان قانون کار و تامین اجتماعی نیز سه هزار و ۹۰۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: تمامی مراحل ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری کرونا به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه و ارسال پیامک انجام می شود.

شیرخانی گفت: مقرری تعیین شده فقط به کارگران دارای قراردادکاری با کارفرمایان یا به عبارتی مشمول قانون کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری پرداخت می شود که به صورت غیرارادی و موقت بیکار شده اند.

وی اضافه کرد: آغاز ارسال لیست به تامین اجتماعی، پس از پالایش اطلاعات ثبت شده در سامانه و تفکیک افراد مشمول و غیرمشمول صورت می گیرد زیرا برخی از متقاضیان مشمول قانون بیمه بیکاری نیستند ولی در سایت ثبت نام کرده اند که باید پالایش شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پالایش تامین اجتماعی زنان قانون کار کار و رفاه اجتماعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟