Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@12:59:12 GMT

برکناری سخنگوی وزارت اوقاف مصر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۴۷۷

برکناری سخنگوی وزارت اوقاف مصر

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر روز یکشنبه احمد القاضی را برکنار و خاطرنشان کرد که اظهارات وی موضع وزارت اوقاف نیست.

سخنگوی وزارت اوقاف مصر گفته بود که این وزارتخانه پیشنهادی را مبنی بر باز بودن مساجد در ماه مبارک رمضان صرفا برای ائمه جماعات با هدف برگزاری نماز تراویح و بدون حضور نمازگزاران بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر اوقاف مصر با رد این موضوع اظهار داشت: پیشنهادهایی که القاضی از آن سخن می گوید، بدون مطالعه و بررسی نشده است.

وی تاکید کرد که تعلیق اقامه نمازهای  جمعه و جماعت از جمله نماز تراویح در ماه مبارک رمضان، لغو نخواهد شد.

وزیر اوقاف مصر خاطرنشان کرد که این وزارتخانه، حفظ جان مردم را در تمامی تصمیم گیری های خود به عنوان یک اصل در اولویت قرار می دهد.

محمد جمعه تاکید کرد که نماز تراویح در مساجد چه با حضور نمازگزاران و یا بدون حضور آنان اقامه نخواهد شد.

وی خاطرنشان کردکه حفظ جان نمازگزاران بر هر چیز دیگری مقدم است.

وزارت بهداشت مصر روز یکشنبه از ثبت ۱۱۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و فوت ۱۵ تن دیگر خبر داد.

خالد مجاهد سخنگوی وزارت بهداشت گفت که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مصر تا روز یکشنبه به ۳۱۴۴ تن و شمار جانباختگان نیز به ۲۳۹ تن رسیده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: اوقاف مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم

«ماریا زاخارووا» گفت: همزمان با اینکه لفاظی‌ها و آموزش نیروهای ناتو بخشی از «جنگ ترکیبی ناتو علیه روسیه» است، این کشور تمام مانورها و رزمایش‌های این ائتلاف تحت رهبری آمریکا را از نزدیک رصد می‌کند.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «بازی‌های جنگی ناتو دقیقا با هدف طراحی سناریوهایی برای رویارویی با روسیه ایجاد می‌شود.»

خبرگزاری تاس به نقل از این دیپلمات روسی نوشت: «طرف روسی تمام مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کند و لفاظی‌ها و آموزش نیروهای این ائتلاف بخشی از جنگ ترکیبی است که غرب جمعی علیه کشور ما به راه انداخته است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: «ما حواسمان به تعدادی از بیانیه‌های افسران ارشد ناتو به خصوص دریادار تیم هنری است که گفته بود هدف رزمایش پاسخ نوردیک در شمال اروپا ارسال پیامی به روسیه درباره عزم ناتو جهت دفاع از سرزمین‌هایش است.»

زاخارووا در پایان تاکید کرد: «ناتو به دنبال اعمال فشار علیه روسیه، کشاندن آن به مسابقه تسلیحاتی، محدود کردن توانایی‌های رزمی آن و وادار کردنش به کنار گذاشتن اهداف عملیات نظامی ویژه است. آنها شکست خواهند خورد. ما به اندازه کافی توانایی داریم تا از امنیت روسیه اطمینان حاصل و از منافع آن در هر حوزه محافظت کنیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم