Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:27:58 GMT

معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان گلستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۸۷۴

معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان گلستان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان صبح امروز دوشنبه یکم اردیبهشت ۹۹ با حضور چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

بهمن طیبی، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان گلستان در این مراسم گفت: احساس می‌کنم در این مدت بخش کوچکی از بدهکاری خودم به ورزش را ادا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز به دانشگاه بازمی‌گردم، جایی که کار کردن در آن برایم از همه‌جا لذت‌بخش‌تر بوده است. معلمی شغلی بوده که بابت آن تلاش و پیگیری زیادی کردم.

وی بیان کرد: ورزش و جوانان استان مظلوم و محروم است و نیاز به کمک بیشتری دارد. امیدوارم نیروهای این اداره کل با همان توانی که به من کمک کردند، به آقای برزمینی هم کمک کنند.

قاسمعلی برزمینی، سرپرست ورزش و جوانان گلستان هم در این مراسم گفت: در ۵ سال قبل اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان استان افتاد. از دکتر طیبی می‌خواهم که به ما کمک کند تا از تجربیاتشان در این حوزه استفاده کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله با کمک مسئولان کشوری و استانی و همه همکاران بخش ورزش و جوانان، بتوانیم منشأ خیر و برکت در حوزه ورزش و جوانان استان گلستان باشیم.

عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: بعد از عبور از دروان بیماری کرونا، برای احیای دوباره جامعه و برگشت به شرایط قبل، چشم امید زیادی به حوزه‌هایی از قبیل ورزش داریم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان نقش بسیار بسزایی در این خصوص دارد، تصریح کرد: نیاز است که اتاق فکری در اداره کل ورزش و جوانان شکل بگیر و برای بعد از بحران کرونا برنامه‌ریزی شود.

چراغعلی خاطرنشان کرد: بعد از عبور از کرونا در مراسمی با حضور جامعه ورزش استان از زحمات دکتر طیبی تقدیر خواهیم کرد.

 طیبی به مدت ۵ سال عهده‌دار این مسئولیت بود.

برزمینی نیز پیش‌ از این معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گلستان بود.

46

کد خبر 1379055

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان ورزش و جوانان گلستان ورزش و جوانان استان کل ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!