Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، در دومین دستور کارش با توضیحات شهردار مشهد در رابطه با پیوست‌های زیست محیطی پروژه‌های عمرانی برگزار شد و با ترک جلسه توسط اعضا، از رسمیت افتاد.

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد برای پاسخ به سوالی که رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد هفته پیش مطرح کرده بود حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حاجیان شهری رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، پیش از این، با تأکید بر اینکه کمربند جنوبی مشهد پیوست زیست محیطی ندارد، خاطرنشان کرده بود: در هشتاد و پنجمین جلسه علنی هم موضوع را در قالب تذکر کتبی از شهردار سؤال کردم، پاسخی که وی برای من فرستاده قانع‌کننده و قابل قبول نیست، دوباره برگشت زده‌ام که بعد از بحران کرونا باید بیاید در صحن علنی شورا و پاسخ بدهد.

امروز هم بار دیگر حاجیان شهری با یادآوری مصوبه شورای چهارم در تاریخ بهمن ۹۴ مبنی بر لزوم وجود پیوست‌های زیست محیطی برای پروژه‌های عمرانی شهر، از شهردار خواست توضیحات خود را ارائه کند.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد هم به جایگاه رفت و توضیحاتی درباره این موضوع ارائه کرد که بیشتر تاکید بر قدیمی بودن پروژه‌ها داشت و اینکه این اتفاقات در گذشته رخ داده اما الان شهرداری مشهد با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست، ‌ برای پیوست‌های زیست محیطی آن پروژه‌ها از جمله کمربند جنوبی که مورد مناقشه گروه‌ها و اقشار مختلف قرار گرفته، اقدام کرده است.

توضیحات شهردار مشهد اما مورد قبول حاجیان شهری واقع نشد که این موضوع منجر به بالاگرفتن بحث میان اعضای شورای شهر شد.

مخالفان و منتقدان شهردار درخواست مطرح کردن نظرشان را داشتند که با مخالفت رئیس جلسه مبنی بر تعارض با آیین‌نامه داخلی شورا روبرو شد و آنها نیز، با ترک نشست، جلسه را از رسمیت انداختند.

محمدرضا موحدی زاده رئیس جلسه نیز با توجه به ماده ۳۷ آیین نامه داخلی در چنین شرایطی ۱۵ دقیقه تنفس اعلام کرد، در صورتی که بعد از این مدت هم اعضا به حد نصاب نرسد و تنها ۶ نفر از اعضا در جلسه حاضر بودند، ختم جلسه اعلام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر مشهد ترک جلسه توضیحات شهردار پروژه های عمرانی شهردار مشهد زیست محیطی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی