Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق قرض‌الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تعویق دو قسط از وام‌های کمتر از شش میلیون تومان مشتریان خوش حساب خود و در راستای رزمایش مواسات و همدلی مدنظر رهبری معظم انقلاب خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: صندوق قرض‌الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تعویق دو قسط از وام‌های کمتر از شش میلیون تومان مشتریان خوش حساب خود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تبلیغ نیوز، در این اطلاعیه آمده است: «در آستانه ماه مبارک رمضان و در عمل به توصیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به رزمایش احسان، صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، علیرغم محدودیت منابع مالی، جهت مساعدت، دو قسط از وام های کمتر از شش میلیون تومان مشتریانی که تا اول اسفند ماه ۱۳۹۸ اقساط خود را به موقع پرداخت کرده اند، تعویق و به انتهای دوره بازپرداخت اقساط منتقل نموده است».

 

این اطلاعیه می افزاید: «از آنجایی که وام های صندوق بدون سود، کارمزد و جریمه تاخیر بوده و از محل برگشت اقساط پرداخت می گردد لذا در صورت عدم وصول به موقع اقساط، پرداخت وام به متقاضیانی که در نوبت هستند، مقدور نمی باشد. انتظار می رود با پرداخت به موقع اقساط، صندوق را در پرداخت وام های جدید یاری و در اجر معنوی آن سهیم گردید».

 

لازم به ذکر است، صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی هیچ گونه کانال و یا گروهی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ندارد و علاقه مندان جهت مشاهده اخبار این صندوق می توانند به سایت این صندوق و یا صفحه آن در پایگاه خبری تبلیغ نیوز به نشانی www.Tablighnews.dte.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان