Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:09:54 GMT

طرح احتمالی کنسول پلی استیشن ۵ فاش شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۵۱۹

طرح احتمالی کنسول پلی استیشن ۵ فاش شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی مدتی می‌شود که کنترلر کنسول بازی خود را به نمایش عمومی گذاشته و پرده از طراحی آن برداشته است. این دسته بازی قرار است به همراه کنسول Play Station 5 در اواخر سال جاری به بازار جهانی عرضه شود.

کنترلر جدید می‌تواند نشانگر و بیانگر زبان طراحی کنسول نسل جدید شرکت سونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یک تیم متخصص در حوزه فناوری سعی داشته با توجه به اطلاعاتی که از مشخصات فنی کنسول پلی استیشن و دسته بازی این دستگاه منتشر شده، یک رندر شخصی از طراحی احتمالی دستگاه نسل جدید شرکت سونی منتشر کردند.

جزئیات رندر جدید پلی استیشن ۵

طراحی منتشر شده نمایانگر آینده دنیای فناوری است؛ چرا که به نظر می‌آید شرکت سونی نیز چنین مسیری را برای طراحی محصولات جدید خود طی کرده است. در حالی که این طراحی از سادگی خاص و عدم حضور قوس‌های مشخص بهره می‌برد، اما کمی نیز به اشیاء فضایی شباهت دارد. همانند رنگ‌آمیزی کنترلر شرکت سونی، کنسول رندر شده نیز از ترکیب رنگ سفید و مشکی مشابه برخوردار شده که عموم قسمت‌ها به رنگ سفید آغشته شده‌اند.

طراحی احتمالی همچنین با نوار نوری آبی در قسمت‌های مختلف بدنه تزئین شده که باز با دسته بازی پلی استیشن ۵ شباهت زیادی دارد. علت پیروی زیاد این شرکت از طراحی دسته بازی سونی آن است که شرکت سونی معمولا طراحی دسته و کنسول خود را به طرز قابل توجه‌ای مشابه با هم ارائه می‌دهد.

گفتنی است؛ علت کشیدگی و صاف بودن این رندر آن است که شرکت سونی یک تهویه بسیار قدرتمند را بر روی کنسول بازی خود قرار داده و به احتمال زیاد سعی دارد تا آن را به نحوی پنهان سازد که آزار دهنده به نظر نیاید. با این که طرح احتمالی از زیبایی قابل قبولی بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود شرکت سونی در ساخت و طراحی کنسول بازی پلی استیشن ۵ از خلاقیت بیشتری بهره گیرد و نمونه‌ای منحصر به فرد را وارد بازار جهانی کند. آن طور که به نظر می‌آید این شرکت طرحی ویژه را برای کنسول جدید خود در نظر دارد تا بتواند مانند همیشه با کنسول ایکس‌باکس به رقابت بپردازد.

بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی پلی استیشن 5 دریچه فناوری پلی استیشن ۵ شرکت سونی دسته بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا